Inlägg från: Tobbilini |Visa alla inlägg
  • Tobbilini

100% trogen

ja du verkar ej haft tur med män än så länge iaf. 
    men ja fula o snygga killar är ju struts samma vissa har bara röten personlighet dessvärre.
    jag kan säga har aldrig varit otrogen aldrig förstått varför man skulle vara det. 
    jag är ju ej en perfekt person vem är det :P.
    Men du kanske ska försöka söka dig runt män med andra personligheter som det verkar som du har oturen att hamna runt. 
    är som dig  tränar o har trevligt då man kan. Men inte haft så tur det senaste. eller träffat personer som kan föra samtal  eller  sådant lika bra som en blöt sten.
    för mig är ett bra samtalande med bollande fram och tillbaka  riktigt trevligt. och någon som är glad go glansen i ögonen. personlighet är viktigast.  för snyggaste kvinnan man kanske träffar är som att prata med en sten. eller guldfisk. och sen den som folk av någon anledning folk ser som ej lika fin. har världens goaste personlighet och man trivs bäst med.  i min syn så blir man mycket vackrare om man är social, glad glansen  runt sig och har hjärnkapaciteten att föra ett trevligt och intressant samtal. personlighet   tycker jag iaf gör en vackrare.
    hoppas du lyckas ha mer tur i framtiden och kanske träffar trevligare män.
    så som jag hoppas man har turen att träffa en trevlig mogen kvinna med något mellan öronen :)

Svar på tråden 100% trogen