Inlägg från: Anonym (Undiesundies) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undiesundies)

    Vad använder ni 30-åriga tjejer för trosor?

    Ja, som frågan lyder. :)

  • Svar på tråden Vad använder ni 30-åriga tjejer för trosor?
  • Anonym (Undiesundies)
    Anonym (Löjligt) skrev 2018-06-11 11:56:10 följande:

    Den genomsnittlige 30-åriga kvinnan använder följande slags trosor: Hipsters, string, maxi, midi, tanga, tai, boxer mm. Jag har säkert glömt någon sort men gemensamt kan man säga (iaf 99.99 %) är de också gjorda av tyg. Hoppas det besvarar din fråga.


    Nej, för jag eftersökte individuella svar. :)
  • Anonym (Undiesundies)
    Anonym (H) skrev 2018-06-12 01:00:54 följande:

    Jag använder endast hipsters i spets. Luftigt, bekvämt och samtidigt sexigt! :)


    Kan du bildexemplifiera sådana?
  • Anonym (Undiesundies)
    Anonym (Cia) skrev 2018-06-12 13:42:38 följande:

    Maxitrosor för att då plats med mina Tena.


    Är det bindor?
  • Anonym (Undiesundies)

    Den här string/tanga-varianten som lämnar skinkorna fria verkar vara hur populär som helst. Varför?

  • Anonym (Undiesundies)
    Cunnilingus18 skrev 2018-08-14 08:33:29 följande:

    Du kan väl googla det, är ingen binda ;) om du inte syfta på Tena som är en typ av skydd när man har en tendens att läcka lite..


    Närmare blöja då?
  • Anonym (Undiesundies)
    Anonym (H) skrev 2018-08-14 10:01:20 följande:

    Testa googla hipsters i spets så hittar du många bilder. :)


    Ser väldigt ungdomliga ut. :)
  • Anonym (Undiesundies)
    Anonym (Trosan) skrev 2018-08-14 12:00:53 följande:

    För att string är skönare än andra trosor


    Är det skönt med tyg i rumpskåran?
  • Anonym (Undiesundies)
    Anonym (Noppe) skrev 2018-08-16 07:20:54 följande:

    En anekdot.

    I slutet av 90-talet gick jag på gymnasiet. Då hade de flesta tjejer "vanliga" trosor. Inget annat gick att få tag på i affärer. Jag minns så väl när en av skolans rave-tjejer började gå runt i ett par vita tighta och utsvängda jazzbyxor. När hon kom gåendes såg man klart och tydligt henne stringtrosa undertill. Många blev förfasade! Tjejer mer än killar. Det pratades skit om henne och hennes kompisar. De fick en stämpel av att vara lössläppta.

    Många killar blev väldigt till sig. Enda gången man kunde se stringtrosor var i porrfilmer eller porrtidningar. Eller om man gick på strippklubb i Köpenhamn.

    Det komiska i denna lilla berättelse är att efter denna "stringchock" började fler och fler tjejer köpa stringtrosor för att hotta upp sig inför sina pojkvänner. Jag hade själv en tjej som gjorde det efter att först ha baktalat rave-tjejen. Många med henne gjorde likadant. 

    Idag översvämmas Instagram av tjejer i stringtrosor och stringbikini,

    Då i slutet av 90-talet var det för en del killar otänkbart att ens fråga sin flickvän om hon inte kunde köpa ett par stringtrosor. "Vem fan tror du att jag är, ett luder", fick en kompis till svar från sin tjej.

    Då var stringtrosan ett sexuellt plagg. 

    Om det är det idag? Jag vet inte.


    Så sensmoralen är lite det att det inte alltid är killar som sexualiserar / moraliserar över tjejers utseenden?
Svar på tråden Vad använder ni 30-åriga tjejer för trosor?