• Anonym (ts)

Han tog tag i mig, blev kåt

Lever med en man sen tre år tillbaka och nuförtiden när vi tjafsar/ jag har pms/ jag är otrevlig så har han börjat ta tag i mig. Grepp om armen eller lätt nyp i örat för att markera när det är nog. Igår gav jag mig inte så då tog han tag i mitt hår, slängde mig över sina knän och gav mig rejält med smisk innan han tog mig hårt bakifrån.

Vi har aldrig pratat om detta, det har bara blivit så. Men jag är mest chockad över min reaktion. Blir inte arg el ledsen, tvärtom blir jag så sjukt kåt och ännu mer kär i min man... varför blir det så??? Har normal uppväxt o aldrig blivit misshandlad.

• Svar på tråden Han tog tag i mig, blev kåt
  • Anonym (ts)
    Anonym (No) skrev 2018-06-11 23:53:46 följande:

*Är avis*

Ja alltså, nu är det frivilligt sex vi pratar om. Pratade med honom om det idag och han har börjat göra så för att jag har gett honom hintar om fifty shades. Tänkte mer höra om det finns likasinnade för detta känns skamfullt på nåt sätt...
  • Anonym (stopp)

Innan ni fortsätter är det bäst att ni kommer på ett stopp-ord, om det skulle vara så att du INTE vill någon gång. Annars är det väl bara att köra på Inget konstigt att bli kåt av lite "hårda tag".

• Anonym (stopp)

Men obs! Om du inte gillar grepp om armen och nyp i örat och säger det och han fortsätter - då är det misshandel och du bör fundera på om du vill fortsätta relationen.

• Anonym (ts)
    Anonym (stopp) skrev 2018-06-12 22:50:36 följande:

Innan ni fortsätter är det bäst att ni kommer på ett stopp-ord, om det skulle vara så att du INTE vill någon gång. Annars är det väl bara att köra på Inget konstigt att bli kåt av lite "hårda tag".

Självklart! Men jag har fullt förtroende för honom och känner att han respekterar mina gränser. Han läser mig väldigt bra.
  • BossHoss
    Anonym (ts) skrev 2018-06-12 22:55:22 följande:
    Självklart! Men jag har fullt förtroende för honom och känner att han respekterar mina gränser. Han läser mig väldigt bra.
    Då är det väl bara att tacka och ta emot för att ni har ett bra förhållande och att ni har hittat nya sätt att tända på varandra
  • Anonym (Mm)

Så ska man ha det , gillar o saknar

Svar på tråden Han tog tag i mig, blev kåt