Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (M)

Gemensam kompis

Hej!

Her haft ett samboförhållande i många år, sista åren inte så bra..

Vi har en gemensam vän, som lika som mig är kåtast i sitt förhållande..

Pratar mycket sex i text och ihelgen va han så kåt så jag sög av han..

Vi vet ju att våra sambos inte skulle bli glada, men en gång är ingen gång eller?

• Svar på tråden Gemensam kompis
  • Anonym (Anonym)

Seriöst? Om du tycker att det är så oskyldigt med "en gång", berätta för din sambo, I dare you! Eller så kanske ni är så öppna i ert förhållande att det vore ok om han slickade en annan tjej?

• Anonym (Snälla frun)

Vi har ett par vi brukar umgås med och killen är mer kåt än sin sambo.
    Han vet att vi är swingers och han är sååå avundsjuk.
    Jag skulle inte ha nåt emot att låta honom ha mig, men han kommer nog aldrig att våga.
    Det närmaste vi kommit var på en fest när vi kysstes samtidigt som min man pullade mig.
    Hoppas han blir singel :)

• Anonym (M)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-06-12 11:47:02 följande:

Seriöst? Om du tycker att det är så oskyldigt med "en gång", berätta för din sambo, I dare you! Eller så kanske ni är så öppna i ert förhållande att det vore ok om han slickade en annan tjej?

De är en plats att prata otrohet.. Är du så emot de så gå inte in hit.. ????
  • Anonym (M)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2018-06-12 11:52:03 följande:

Vi har ett par vi brukar umgås med och killen är mer kåt än sin sambo.

Han vet att vi är swingers och han är sååå avundsjuk.

Jag skulle inte ha nåt emot att låta honom ha mig, men han kommer nog aldrig att våga.

Det närmaste vi kommit var på en fest när vi kysstes samtidigt som min man pullade mig.

Hoppas han blir singel :)

Jo denna vän till oss har frågat om trekant med oss med.. Jag vill men sambon tar inte in de ens..
  • Anonym (Snälla frun)
    Anonym (M) skrev 2018-06-12 13:01:19 följande:
    Jo denna vän till oss har frågat om trekant med oss med.. Jag vill men sambon tar inte in de ens..
    Min man tycker jag ska förföra honom, men vi känner hans sambo alltför väl...
  • Anonym (J)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-06-12 11:47:02 följande:
    Håller med
  • Anonym (Anonym3)
    Anonym (M) skrev 2018-06-12 12:59:54 följande:
    De är en plats att prata otrohet.. Är du så emot de så gå inte in hit.. ????
    Jag vet inte om det är en plats att prata otrohet som i "He He - otrohet. Kanske snarare problemen som blir runt otrohet. Det är ju faktiskt FAMILJELIV inte något jäkla sexforum. 
    Men jag kanske har fel.
    Tror också att det är tillåtet att dryfta sin åsikt även om man inte håller med ts ??
Svar på tråden Gemensam kompis