Inlägg från: Anonym (Lisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lisa)

    Pojkvännen gillar inte mina nakenbilder?

    Mitt ex. uppskattade väldigt mycket att jag skickade bilder, filmsnuttar och sexiga sms (och han skickade tillbaks). När jag inledde relationen med min nuvarande så fortsatte jag på samma bana men fick dålig respons, kände mig som du väldigt oattraktiv och osäker! Om jag skickade en nakenbild så kunde jag på min höjd få en glad gubbe som svar, men ofta inget svar alls! Så då slutade jag skicka sånt!
    När vi varit ihop ett tag så frågade jag honom om det och vad han egentligen tyckte om att jag skickat lättklädda bilder?
    Han sa att han aldrig varit med om det tidigare och inte visste hur han skulle reagera, därav utebliven respons! Han uppgav att han gillade bilderna, att han blev kåt m.m. Men inte visste vilken reaktion jag förväntade mig (knas!)?
    Han sa också att han försökt ta egna "sexiga" bilder men bara tyckte att de blev fula så därför skickade hann aldrig något tillbaks.

    Tycker att din kille verkar lite trög om han säger till dig att hitta på nya grepp för att piffa till sexlivet men inte ger dig någon uppskattning när du försöker eller gör något själv? 

  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Mannen_på_gatan) skrev 2018-06-14 10:23:30 följande:
    Undrar hur många av hans kompisar som fått se de där bilderna och filmsnuttarna efter att ni gjorde slut.......... 
    Nu är han ju inte 14 år mitt ex så tror inte att han har något större intresse av att visa upp dem! Och JAG är å andra sidan inte 14 år heller, så skulle han vilja visa dem så är jag bara stolt över de bilder som syns att det är jag då de är avklädda/nakna men inga gynekologbilder liksom! De som är mer avslöjande går inte att se att det är jag då de är utan ansikte, så kan inte bry mig mindre faktiskt!
    Undrar mer om hans fru vet om att de finns då jag inte tror att det är något som han raderat!
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Jises) skrev 2018-06-15 08:00:17 följande:

    Det är är humor på hög nivå - först rasar alla kvinnor över hur förfärade de är över att få dickpics för att sedan bli irriterade när killar delar den åsikten?!?


    Kan bara tala för mig själv här, men för MIG så är det en jäkla skillnad på om jag för kukbilder från randomkillar till om min sambo skickar en bild på det samma!
Svar på tråden Pojkvännen gillar inte mina nakenbilder?