• Anonym (We)

Nyrakad

Är det någon som är nyrakad

• Svar på tråden Nyrakad
  • Anonym (Anna)
    Sexlicens skrev 2019-10-25 22:41:16 följande:

Fortsätt med det även med andra män????????

Nej
  • Anonym (Kvinna 29)

Killen fick raka mig i går kväll

• Anonym (HannaSophia)
    silver33 skrev 2019-10-24 18:04:08 följande:

Tredje gången :) Blir fler :)

Vad heter salongen och i vilken stad? Maken som rakar idag är nyfiken på att testa
  • Anonym (Mannen med stort k)

Alltid rakad.

• Anonym (I'm seeing it as a must)

Ja varför är jag inte det minsta förvånad..
    Här strömmar det då överlägset in kommentarer med kåta män som vill ha hela sin gräsmatta trimmad för att sen hoppas på lite Happy-hour efteråt när det är klart.. och så är det tjejerna som ska raka åt er och snygga till er.
    Visst okej. Men vi pratar om att ni först ska ragga tag på tjejerna här inne från denna sidan, i alla fall verkar det som ..för att dom sen ska komma och hjälpa er. Har jag förstått det hela rätt då? Haha. 'You guys are disgusting.{#emotions_dlg.djavulsk}

Egentligen var det först därför jag var lite rädd för att skriva att jag som kille gör det. Rakar mig där nere då! Och att jag numera ser det nästan som ett dagligt måste. Precis likadant som att man rakar sig ansiktet eller ifall man klipper håret på huvudet, benen. Ja överallt. Så ska det få vara lika naturligt att ta bort håret runt Pubis- området.
    -Och nä! Jag är inte bög ..så ni behöver inte hacka på mig att det bara är bögigt och fikusar som gör sånt här. Och du som hackar borde testa det själv, testa att raka dig och jag lovar du kommer inte bli besviken, som sagt prova.

Ni Tjejer & Kvinnor här ..I största allmänhet i kommentarsfältens alla sidor.. Wow Så många ni är. Kul att se!
    Jag gillar att läsa att där är så många av er som städar bort busken där nere. Ibland är det mer än ofta dom som gör det dvs. rakar er varje dag och gång ni går in och duschar alt. badar.. det är kanske lite väl ofta att göra det varje dag, jag vet inte..

Sen tycker jag så klart att det är bättre det om det blir mer ofta, än mer sällan och aldrig så.
    Och jag tycker inte att det är det minsta konstigt att raka sig där nere, inte alls!
    Och jag blir snarare lite förvånad ärligt talat när jag ser att kommentarerna inte är 50/50 lika på ämnet här. Hmm. Vad beror det på tro?

Det här är inget som är det minsta bögigt igen då "Ooh det är så gay 2019 och hålla på med det" Nu måste det vara uttjatat att hålla på och säga så. För vet ni vad, det var uttjatat att säga så redan långt  innan >2010-2011-12-13-14 och fram tills nu också. I alla tider har man rakat sig där nere så.

• silver33

HannaSophia, skriv privat. Hon som vaxar mig vill inte ha fler manliga kunder på grund av att en del varit oförskämda. Men hon kan ta någon på rekommendation. Göteborg är det i alla fall.

• Sexlicens
    Anonym (Elin) skrev 2019-11-03 11:12:36 följande:

Brukar raka mig varje dag

Skönt:)

Helt?
  • Anonym (Fru)

Alltid helrakad då min älskare hälsar på.Händer att min man rakar mig inför besök,annars gör jag det i duschen.

• Sexlicens
    Anonym (Fru) skrev 2019-11-03 12:31:28 följande:

Alltid helrakad då min älskare hälsar på.Händer att min man rakar mig inför besök,annars gör jag det i duschen.

Underbart med helrakat. Utgår från att det uppskattas av såväl äkta man som älskare:)
  • Anonym (Rakad)

Kille och rakar hela min kropp

• Anonym (Love you)

Blir du lätt hårig eftersom du rakar dig varje dag?

Får man fråga om din ålder Elin.

• Anonym (Love you)

Blir du lätt hårig eftersom du rakar dig varje dag?

Får man fråga om din ålder Elin.

• Anonym (Fru)
    Sexlicens skrev 2019-11-03 16:00:51 följande:
    Underbart med helrakat. Utgår från att det uppskattas av såväl äkta man som älskare:)
    Ja båda gillar att jag är len mellan benen.Så härligt att bli slickad ordentligt,sen ta emot!
Svar på tråden Nyrakad