37 år vill bli gravid
Jag är 37 år och jag och min man planerar att bli gravida. Jag är inne på 4e försöket. Väldigt spännande. Har ägglossning någon gång nu dessa dagar. Någon mer som är i min ålder som plussat eller som planerar att bli gravida?
Jag är 37 år och jag och min man planerar att bli gravida. Jag är inne på 4e försöket. Väldigt spännande. Har ägglossning någon gång nu dessa dagar. Någon mer som är i min ålder som plussat eller som planerar att bli gravida?
Är 38 och hoppas på en trea!
Hade min första ÄL, efter två missfall på raken, i förra veckan så hoppas på ett plus nästa vecka och en klistrig livmoder...
[quote=78801585][quote-nick]Lycklig37 skrev 2018-06-16 10:06:56 följande:[/quote-nick]Så spännande jag har min ägglossning nu så hoppas verkligen det tar sig denna gången.
Oj det skickades två gånger.
Nu är tiden för ägglossning över nu är det den där väntan. Ska försöka att inte känna efter. Det är lätt att inbilla sig olika symtomer. Men jag känner att det maler och bubblar. Det kan ju vara vad som helst. Jag hoppas det tagit sig denna gången. Jag och min man väntar med spänning. Är i vecka 2 enligt kalendern då är det tyst det är i vecka 4 män kan börja känna illamående och olika symptom men det är inte säkert att man får några symtom. Håller tummarna nu.
Är 38, snart 39....hade ett missfall i april efter 3års försök till graviditet. Väntar på äl o tredje försöket efter det...har en dotter sedan innan...
Är 38, snart 39....hade ett missfall i april efter 3års försök till graviditet. Väntar på äl o tredje försöket efter det...har en dotter sedan innan...
Beklagar missfallet. Håller tummarna på att det blir ett pluss denna gång.
Tackar ....ja,jag hoppas verkligen på ett plus denna månad. Innan vi plussade då hade man i princip accepterat att det inte blir fler eftersom det tog så länge. Nu känns det jättejobbigt...tänk om jag hinner bli för gammal o det inte blir några fler barn, får en knut i magen när tag tänker på det...
Finns kvinnor som får barn tills de är upp mot 47 år gamla. Allt handlar om att man fortfarande har ägglossning och är frisk.så oroa dig inte.