Köpa baddräkt/bikini?
Var kan man köpa snygga baddräkter och bikini när man har lite större byst?
Var kan man köpa snygga baddräkter och bikini när man har lite större byst?
Visa på bild sen du får svar
Kolla på change.
Jagg har köpt på Bonprix och Twilfit
Bland H&M:s Plus Sizes kanske? Fast då måste du kanske ha rätt stor rumpa oxå om du ska köpa baddräkt iaf, men bikini kanske funkar därifrån vilket fall som helst annars. Sen har nog BonPrix som nån pratade om oxå badkläder i stora storlekar, fast vet inte hur det är med just byst. Cellbes har väl oxå kläder i rätt stora storlekar, fast med just byst är det kanske lite sämre tyvärr. Tycker just det med att hitta kläder till ganska stora bröst kan vara lite jobbigt, särskilt som företag som skryter om att de har stora storlekar och storlekar för alla etc inte alltid verkar så noga med att ha kläder till just dem som har stor byst, lite irriterande ifall det är just där man är stor haha.
Svårt att veta vad du tycker är snyggt. Vilken storlek är det du är ute efter? Vissa modeller finns ju att köpa efter bh-storlek (Bonprix har en del, vet jag, och det finns även i många underkläderbutiker) vilket gör det enklare att hitta något om man har stor byst utan att vara så stor i övrigt.
Jag har köpt vanlig bh men i samma material som badkläder, dvs rätt maerial för att få använda på badhus men från vanliga bhavdelningen. Trosorna har köpt från badavdelningen, Lindex har jag handlat på.
Tycker att det är stört omöjligt att hitta en bikiniöverdel som sitter bra.
Tycker denna är kanon fin men den måste skickas efter o d är ju svårt med storlek då jag är större upptill. Tar gärna emot tips på liknande som man kan köpa i butik så man kan prova :)