• Anonym (Amfetamin)

    Hjärtatytmi amfetamin

    Hej

    Har läst att man får hjärtarytmi av amfetamin

    Kommer det väldigt snabbt efter intag och om man får i sig nära smulor av amfetamin eller någon annan centralstimulerande är det tillräckligt för att få arytmi?

    Min kompis fick förmodligen i sig några smulor och sedan började hjärtat slå väldigt orytmiskt i ca 50 minuter

  • Svar på tråden Hjärtatytmi amfetamin
  • Anonym (Amfetamin)

    Det kommer låta så konstigt om jag berättar

    Men jag gick förbi massa söndertrampat vit tablett och trampade i den och när jag kom hem var jag vit på strumpan och hittade en liten bit i hallen som jag sedan tog till toaletten för att spola ner, innan jag spolade ner den så gick den sönder lite, och några dagar senare när min kompis kom ut därifrån och hade borstat tänkarna så kände han sig helt plötsligt jätte pigg och fick jätte oregelbundna hjärtslag så jag tänker att det måste ha varit tabletten som förmodligen måste ha varit såååå stark att han fick såna reaktioner?

  • klyban

    Så nu kommer du en ny sväng med dina tokiga och osannolika historier.
    Vad är det som är för fel på dig, och varför kommer du igen?


    hur många meter var det?
  • Anonym (Amfetamin)

    Kan inte komma över det bara.. hittade en till liten vit grej som en del av ett piller igår när jag städade mattan som jag stod på med mina strumpor som det sen var vitt på och nu kan jag inte släppa det.. är rädd att någon ska få så med hjärtat igen om det var samma vita sak jag hittade nu

  • Anonym (Madde)

    Nej men nu har jag bestämt mig, jag vill bli psykolog. :) Att dessa bisarra tankegångar fortfarande spökar i ditt huvud månader efteråt, mycket fascinerande. :)

  • Anonym (Amfetamin)

    Madde.. jag hade typ släppt det

    Men mitt sista ångest laddade moment hemma var mattan som jag hade gått på precis efter, jag vände på mattan för efter jag hade gått på den och igår vände jag tillbaka den och då hottade jag den där nya lilla vita delen som en piller och tror nu att det måste ha varit från samma piller..

  • klyban
    Anonym (Amfetamin) skrev 2018-06-18 10:48:25 följande:
    Kan inte komma över det bara.. hittade en till liten vit grej som en del av ett piller igår när jag städade mattan som jag stod på med mina strumpor som det sen var vitt på och nu kan jag inte släppa det.. är rädd att någon ska få så med hjärtat igen om det var samma vita sak jag hittade nu
    Lägg ned, vi går inte på det, när ska detta faktum sjunka in för dig?
    hur många meter var det?
  • Anonym (Amfetamin)

    Det hade sjunkit in jag kände mig lite lugnare men nu är jag sååååå arg på mig själv att jag skulle peta på den dör nya vita grejen på golvet som verkligen kändes som en del av ett piller.. det var på badrumsgolvet och jag spolade sedan där med vatten, räcker det? Vad mer kan jag göra är rädd att jag efter att jag spolat med vatten har trampat på det och fått in i skon och in i min nya lägenhet dit jag flyttat (var alltså och städade i den gamla lägenheten och därför höll jag på med mattan där denna säkert kom ifrån)

  • Anonym (Amfetamin)
    KalleAnkasPulverpåse skrev 2018-06-18 00:14:22 följande:

    Berätta mer ingående så kanske det går att lösa detta mysterium. Några smulor amfetamin kommer knappast orsaka arytmi. Däremot kan höga doser under längre tid säkerligen orsaka detta på grund av saltbrist . Troligtvis hade din kompis snarare märkt av en högre puls och högre blodtryck vid påverkan snarare än arytmi.


    Hej

    Har du läst vad jag har skrivit?

    Låter det rimligt? Att min kompis fick i sig några smulor av någon okänd tablett och fick den reaktionen?
  • klyban
    Anonym (Amfetamin) skrev 2018-06-18 17:17:36 följande:
    Hej
    Har du läst vad jag har skrivit?
    Låter det rimligt? Att min kompis fick i sig några smulor av någon okänd tablett och fick den reaktionen?

    Nej, det fick inte din kompis, aldrig varit med om att man slickar och äter okända saker ifrån golvet i ditt hem.
    Sök nu rätt hjälpa istället, du mår uppenbart mycket dåligt psykiskt och inbilla sig det är för du slickar golvet är fel.


    hur många meter var det?
  • Anonym (Amfetamin)

    Jag förstår verkligen att jag är överdrivet rädd för detta och att det är ganska långsökt alltihop men jag har ju sett vad jag har sett alltså nått som säg ut som en del av en tablett, så hur tycker ni att jag ska tänka för att inte vara rädd längre? Hur kan jag vara säker på att inget kommer att hända trots att jag kanske har smulor här hemma?

  • klyban
    Anonym (Amfetamin) skrev 2018-06-19 22:08:10 följande:
    Jag förstår verkligen att jag är överdrivet rädd för detta och att det är ganska långsökt alltihop men jag har ju sett vad jag har sett alltså nått som säg ut som en del av en tablett, så hur tycker ni att jag ska tänka för att inte vara rädd längre? Hur kan jag vara säker på att inget kommer att hända trots att jag kanske har smulor här hemma?
    Sök hjälp, det börjar bli rätt tjatigt höra din desillusion.
    hur många meter var det?
Svar på tråden Hjärtatytmi amfetamin