Tips på aktiviteter till möhippa???
Min allra, allra käraste vän ska gifta sig i sommar och jag känner att det är dags att ta tag i möhippan. Jag tar gärna emot tips på roliga, mysiga grejer man kan göra.............
Min allra, allra käraste vän ska gifta sig i sommar och jag känner att det är dags att ta tag i möhippan. Jag tar gärna emot tips på roliga, mysiga grejer man kan göra.............
spela in en singel... där hon får sjunga o ni andra körar!!!
finns iallafall i stockholm (om ni bor i närheten) minnst två företag jag vet om som har denna aktivitet att köpa!
gjorde detta med min syster när hon fyllde 30, va jätte kul o uppskattat!!
Först tycker jag att du ska tänka på vad HON tycker om och hur HON är som person! Måste säga att en möhippa är mycket roligare att komma ihåg om det händer något roligt som verkligen gillar...lite bus ska man ju självklart göra för att få lite krydda...
Jag fick sjunga in en låt i en studio och det tyckte jag var jätte kul...på min mans svensexa så gjorde dom det med på samma ställe och sedan mixade dom ihop oss.
Att gå ut och dansa är oxå något man kan avsluta kvällen med helt klart
Sedan beror ju det helt på om det är sommar eller vinter....
Berätta lite mer så ska jag komma med fler tips
Möhippan kommer antagligen att bli första helgen i juli. Vi bor i Skaraborg, så visst kan man åka till tex Göteborg eller nån större stad, men vi tror att vi helst vill hålla oss på hemmaplan.
Här kommer lite tips (säkert har du redan tänkt på en del av dessa):
*Bada bubbelpool med något gott att dricka och äta(mousserande vin, choklad, jordgubbar)
*Gå och lär er någon dans t. ex afrikanska dans, träna på bröllopsvalsen - ta henne till något ställe som lär ut vals eller wienervals
*Testa något man aldrig gjort förut t. ex blåsa glas, dreja i lera, kampsport mm
*Middag med enbart hennes älsklingsrätter och älsklinsdricka
*Spela in en video där nära och kära, arbetskamrater m fl ger henne goda råd inför bröllopet och bröllopsnatten - spelas upp under middagen
*Skattjakt med karta och ledtrådar
Ja, det är väl allt jag kan komma på för nu.
Lycka till!
NI FRÅGAR I OLIKA BUTIKER INNE I STAN OM NI FÅR LÄMNA ETT DJUR I KASSAN OCH ATT ER KOMIS SOM NI HAR MÖHIPPA FÖR KOMMER IN OCH HÄMTAR DJURET, MEN HON FÅR INTE DJURET FÖRRÄN HON HAR LÅTIT SOM JUST DET DJURET NI LÄMNAT. NI SÄGER TILL HENNE VILKET DJUR SOM HON SKALL HÄMTA. LÅT HENNE GÅ TILL CA 6 OLIKA BUTIKER. I DEN SISTA BUTIKEN HAR NI INTE LÄMNAT NÅGOT DJUR, MEN SÄGER TILL HENNE ATT HON SKALL HÄMTA TEX, EN GRIS. LÅT GÄRNA DENNA BUTIK VARA EN BUTIK MED MKT KILLAR I. HON KOMMER GARANTERAT ATT GÖRA BORT SIG OCH KILLARNA I KASSAN KOMMER INTR ATT FATTA NGT HELLER EFTERSOM NI INTE LÄMNAT NGT DJUR DÄR. JÄTTEKUL!!! LYCKA TILL. HÖR GÄRNA AV DIG O BERÄTTA HUR DET GICK.
såg att du var online, vad tror du?
*Rida islandshäst (om nån inte är allergisk eller livrädd för hästar)
*Home-party med sexleksaker (kanske bäst om gänget känner varandra bra så man kan fnissa loss ordentligt. Det får ju inte bara bli genant )
zelda71: Hmmmmm, ledsen tjejen, men jag gillar inte din idé.........................Vill inte ha några sådana fjant-saker utan mer mysiga och roliga grejer. Inget sånt man klär ut henne och fjantar på stan, eller säljer pussar eller nåt. Tack iallfall för ditt inlägg
Jag så en så rolig grej i somras. En brud som fick sjunga in i studio "Tommy tycker om mig" fast de hade bytt ut mot brudgummens namn. Och brudgummen fick på sin svensexa spela in en video till samma låt (orginalversionen) iklädd trikåer och pannband Sen klipptes ljud och bild ihop och visades på bröllopet.
En tjej jag hört om fotograferades i sina brudunderkläder av en fotograf (smakfulla bilder) som hennes man sedan fick i morgongåva.
Sjunga offentligt
tvätta bilrutor för 5 kronor bilen och bjuda kompisarna på korv för pengarna(iförd hemska kläder)
spela Laser doom ( i samma utstyrsel)
Bada och göra sig i ordning på ett badhus( i hemsk bikini)
Gå och äta god mat och spela bowling ( i pavvo kläderna)
Sjunga på scenen direkt efter Anna Book på nattklubb
Allt detta gjorde mina vänner för mig och jag hade underbart roligt!!!!