Inlägg från: Anonym (Hoppas!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppas!)

Syskonförsök - följas åt?

Följs gärna åt! Har också pcos och vi har försökt i 8-9 månader med syskon till vår treåring. Har ingen koll på ägglossning men äter donaferty som verkar ha kortat ner mina cykler. Denna månaden har äl varit otydlig/inte varit men fick ?sammandragningar? på dag 33, hade lite liknande äl-sekret runt dag 25-30, hade sex dag 24,27 & 30 (samt dag 13 & 17 men tror inte det va nära äl). Inatt vaknade jag av att jag höll på att spy så fick flyga upp ur sängen. Tog ett test som tyvärr var negativt och det var en besvikelse då jsg faktiskt trodde det skulle vara positivt. Har haft en konstig känsla i kroppen, lite mensvärk till och från och varit ovanligt kissnödig & trött. Men tänker avvakta och testa igen inom en vecka, kanske till helgen. Är på dag 39 nu. Har inte mått så illa idag men fattar inte varifrån illamåendet kom inatt.. graviditet var typ det första som kom upp :) jag hoppas att det är det som spökar! Har lite hopp om att det är ett väldigt tidigt skede och därför inte gav utslag (men vågar inte hoppas för mycket) :)

Svar på tråden Syskonförsök - följas åt?