Inlägg från: Anonym (Ignorera) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ignorera)

Brev från Auer Witte Thiel

Har också fått med Auer Witte Thiel att göra både via mejl och via riktiga brev som de skickade hem till mig (3st än så länge). Först blev jag riktigt orolig men sen så tänkte jag till ett slag, lätt annars att betala av bara farten när man får "kravbrev" hemskickat sådär. Jag använde "sök" funktionen i min mejl och fick upp mejl ifrån den sidan som de säger sig företräda. I min mejl så hade jag ett mejl om att jag hade sagt upp (1 månad) prenumeration på sidan. Så jag anser väl att jag har det som bevis om de nu skulle ta det vidare på riktigt, vilket jag inte tror på för det är på väldigt små belopp som de verkligen vill få in pengarna.

Jag har totalt ignorerat att svara på mejl och brev ifrån dem, jag låssas som att jag inte finns och att jag har bättre saker för mig, vilket jag också har.

Det är synd att nätdejting ska vara en sån stor bluffmarknad och att många av dejtingsidorna ägs av utländska skräp företag som bara vill tjäna pengar. Eller att det sitter någon bluffmakare på andra sidan som utger sig för att vara en trevlig singel som man ändå aldrig kommer att kunna träffa irl.

Fler som också varit med om liknande:

www.hallakonsument.se/fragor-och-svar/2808110/kravbrev-fran-paidwings-och-auer-witte-thiel-om-dejtingsida/

Så det sitter fler i samma båt kan man säga, -du är inte ensam!

Svar på tråden Brev från Auer Witte Thiel