Sunshine81 skrev 2018-06-24 01:28:29 följande:
Hej. Tack för era svar ?????
Ja jag kan inte göra så mkt mer än att bara vänta till nästa koll. Och hoppas ????
Så tråkigt Charlieellerså att det tog slut för din del. Hoppas du blivit gravid igen och allt gått bra. Men att inte kroppen stänger av de hormonerna efter 4 v som i ditt fall då ? ! Utan att du ff kände dig gravid och fick + på stickan. Konstigt det sitter i så länge efteråt. Inte kul att läsa för då kan jag inte gå efter det heller att jag känner mig gravid och tänkte testa med nytt test när det närmar sig kontrollen . Men inte så lönt då ???? och ditt kom inte ut av sig själv utan blev skrapad ???? så jobbigt det också . Ja man kan ingenting göra utan är bara att vänta och se nu vad som sker. Än sålänge har inget kommit ut och jag har alla symptom kvar . Jag uppdaterar ?????
Lider med dig för väntan är jobbigt. För det mesta får man en blödning el indikationer på att något inte står rätt till men inte alltid tyvärr. Jag fick ingen. Moderkakan fortsatte växa och därav producerades gravhormoner ( om jag förstod gynläkaren rätt). Jag fick en mens efter skrapningen men blev sedan otroligt nog nog gravid igen och är nu i v 27 med en sprattlande liten pojke.
Men som jag läst mig till här så är det lika vanligt att de mäter fel och att fostret är för litet för att man ska se hjärtslag alternativt dåliga mätningsinstrument/inte så skicklig personal som gör ultraljud och att man därav får ett oroande besked som inte alls behöver vara riktigt. Håller tummarna för dig.