Tyhy skrev 2018-06-22 12:45:13 följande:
För att jag vill lita på det hon säger. Säger hon att hon älskar mig så litar jag på det. Vet inte varför, men jag vill lita på det. Man säger inte så annars till en person man varit med i 8 år om man inte är ond.
Jag sa ofta till mitt ex att ?jag älskar dig med? när han sa det till mig. Jag sa det för att det hade blivit en vana. Och jag insåg inte just då att jag faktiskt inte alls tyckte om honom mer.
Det tog säkert 4år innan jag i såg det.
Första tecknet var att jag inte kände nån lust längre. Ville inte ha sex eller beröring av honom, sen började jag chatta o prata med folk jag spelade xbox med och han var vansinnig på det. Men jag såg det som min sol i vardagen. Det var roligt att få känna sig normal och intressan. Jag var aldrig otrogen. Finns inte i min värld. Men jag kunde prata personliga saker med, egentligen, helt främmande personer. Dom lyssnade o var intressanta.
När jag pratade med min fd så var det mest gnäll och sura miner. Det blev en ond cirkel.
Jag vet inte om ni har det så som vi men jag är oxå uppväxt i en familj där man höll kärlekskänslor för sig själv. Vi kramades bara på födelsedagar o liknande.
När jag till sist insåg att jag var helt blank gentemot honom så avslutade jag relationen. Med barn, hus, djur o volvo. Han blev bestört men idag är både han och jag väldigt lyckliga och jag har en annan man som jag inte kan hålla fingrarna borta från och jag tänker på honom dygnet runt. Här kan jag verkligen stå för att jag älskar honom. Han är mitt allt!