Esme08 skrev 2018-07-01 10:24:03 följande:
Åååh va sjukt spännande!!! <3
Här sitter man bara o väntar på att mensen ska komma igång.. känns som den kom för en stund sen men va bara vattnig flygning.. skumt brukar nog inte ha dt på bim men kroppen är ju tydligen lite olika varenda gång.. kommer säkert igång i em.. räknar knappt med annat längre
Jaaa, nu blir jag ju ännu mer taggad inför nästa vecka!
Men du, min mammas första symptom med mig var att hon kände att "Uh oh, nu fick jag mens" hela tiden men när hon gick på toa så var det inte alls mens. Så hoppet lever ju definitivt för dig!!! <3
MammaKA skrev 2018-07-01 11:41:08 följande:
Denna väntan är så jobbig, speciellt när man är ledig. Och idag känns det verkligen som att mensen kan komma när som helst. Trist. Kom och gå så vi kan försöka igen! Haha.
Har ni semester än? Jag jobbar en vecka till.
Kolla vad jag skrev ovan, att man tror att man precis ska få mens är ett rätt schysst graviditetstecken ;) håller tummarna för dig!
Och här har vi en som INTE har nån semester i sommar, började precis på ett nytt jobb så jag tar inte ut någon i år, haha. Det är ok. Har fem minuter till jobbet, kan cykla hem varje lunchrast och har nära både till strand och stadskärnan. Så nog hinner jag njuta också :)