Inlägg från: Anonym (Sd.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sd.)

Din röst i riksdagsvalet 2018

Jag kommer rösta på Sverigedemokraterna. Du har missat en hel del stora partier i din lista

• Anonym (Sd.)
    nihka skrev 2018-06-24 21:53:15 följande:

Vilka då?

Sverigedemokraterna har du missat. Dom största partierna är SD, M och S. Miljöpartiet och KD ligger lååångt ner under riksdagsspärren. Du verkar inte va så insatt
  • Anonym (Sd.)
    Johanlind1981 skrev 2018-07-10 09:52:19 följande:

Alternativ för Sverige

Rösta SD istället så de blir större och förhoppningsvis går om moderaterna och sossarna. Afs har ingen chans ens att komma in i riksdagen i år.
  • Anonym (Sd.)
    nihka skrev 2018-07-10 18:59:31 följande:

Det är väl till stor del folk från SD som har bildat Alternativ för Sverige så de lär ju inte se SD som något alternativ utan röstfiskar ju där.

Haha varför skulle dom bilda ett nytt parti då deras parti riskerar att bli mindre pga Det? Nej du det funkar inte så, afs har inte folk ifrån sd, det är ett helt nytt parti som vill försöka ta sig in i riksdagen. Dom kommer inte lyckas nå över 4% spärren iallafall
  • Anonym (Sd.)
    Anonym (realist) skrev 2018-07-11 12:21:47 följande:

Tror du verkligen att M och KD  inte redan har en plan för samarbete med SD?

Kan mycket väl vara så. M ville samarbeta med SD förra året
  • Anonym (Sd.)
    nihka skrev 2018-07-11 14:30:25 följande:

Och partiledaren som sa det fick gå. Nu är det en nypartiledare som har uttryckt mycket tydligt att det inte kommer att ske något samarbete med SD.

Finns fortfarande en hel del i det moderata partiet som vill samarbeta med SD. Batra sa likadant innan hon till slut vågade erkänna att hon faktiskt ville samarbeta med SD . Såatteee
  • Anonym (Sd.)
    nihka skrev 2018-07-11 23:50:15 följande:

Jo, det har han: "Mina värderingar är inte SD:s, jag kommer inte samarbeta, samtala, samverka, samregera med SD, säger Kristersson."

Åkessom hade också bomull i öronen när han konkluderade att Kristerssons besked var ?motsägelsefullt?

Jag skulle vilja kalla det ÖVERTYDLIGT. 

Pajaspartiet SD kommer inte att vara någon del av någonting. Så klart.

exakt dom orden sa Batra också innan hon erkände att hon ville samarbeta med SD. Man ska inte lita på vad politiker har sagt en gång för det kan ändras på en sekund och de är sällan ärliga.
Svar på tråden Din röst i riksdagsvalet 2018