• Ereya

Följas åt till ett plus?

Hej hej tjejer!!!

Jag hade BIM igår men ännu ingen mens. För sexton dagar sen hade jag även en riktig dunderägglossning tack vare rosenroten och det KÄNNS eventuellt lite annorlunda i kroppen. Dvs, ser känns fan ta mig ingenting. Hahahaha. Och det brukar alltid vara smockfullt av premenstruella symptom innan jag får mensen. Meeeen vara för att jag säger så, så kommer säkert Tant Röd imorgon bitti och grusar alla förhoppningar. Tänkte ta ett test då också :D

Är 25, min sambo 30+, vi har varit gravida ett par gånger tidigare (en gång "på riktigt", två ggr missfall utan att veta att jag var gravid, och ett mycket tveksamt plus i maj i år, som spolades bort med den försenade mensen.) Nu hoppas jag på ett riktigt härligt plus imorgon! <3

• Ereya
    Thorax skrev 2018-07-07 21:27:54 följande:

Välkommen hit också <3

Nej absolut ingen tant röd imorgon, juli är våran månad där allt går vägen har jag beställt

Men hej, vad kul att du också är här <3 Ja helt klart är juli vår månad!!! Banne Mig!
  • Ereya
    Thorax skrev 2018-07-08 08:06:28 följande:
    Jag är överallt haha.

Ja nu är det på tiden, och en bra månad denna juli tycker jag
    Hahaha! Du verkar då så vettig så jag är glad att råka på dig överallt :) 

Juli är en mycket bra månad. En perfekt månad. BIM+2 idag och... ingeeeet plus! Inte ens den minsta lilla linje på testet, helt tvärdött. Kör med Babyplan Early. Jävlaste skit. Min mens är aldrig sen och jag vet ju att jag hade ägglossning och exakt vilka timmar, iom att det var den starkaste ägglossningen sen tidernas begynnelse (eller sen jag kom in i puberteten). Plussade superskarpt på BIM-1 första gången. Finns de som inte plussar förrän långt, långt senare, så jag får väl ställa in mig på en lång men rolig jobbvecka och sen testa till helgen om jag inte fått mens då.

SÅ sen har min mens definitivt inte varit förr! 
  • Ereya
    Thorax skrev 2018-07-10 06:32:14 följande:

Hur går det för alla?

Här är jag på ÄL+8 som tidigast så en evighet kvar känns det som.

En helvetets mensvärk och syndaflod. Bye bye förhoppningar. Har ägglossning nästa helg igen, bara på't igen. Lycka till, jag håller tummarna för dig och resten av er. Låt mig veta hur det går.<3 Nu drar jag mig undan ett tag, fram tills nästa äl och då borde du ha plussat, iiiih!
Svar på tråden Följas åt till ett plus?