• Friger

Ni gör mig så jävla äcklad!

Anonym (Eh!) skrev 2018-06-27 09:55:10 följande:
    Eh, fast trots detta kan man ALDRIG veta om den som säljer gör det frivilligt eller gör det pga att hen säljer sig som del i ett självskadebeteende; för att hen har en historia av sexuella övergrepp bakom sig och nu säljer sex för att känna att hen har makten istället för de som förgriper sig, att hen är offer för trafficking osv.
    Nä, du kan ju inte heller veta om cykeln du köpte på annons var stulen eller om din karl är seriemördare vid sidan om.

Det är som överallt. Du får göra en bedömning och chansa om du tycker oddsen verkar rimliga för att allt är okej.
  • Friger
    HH2016 skrev 2018-06-27 11:29:44 följande:

Likställer du köp av kropp med köp av stöldgods eller risken att leva med en mördare?! Hur gjorde du den kopplingen???

Chansa? Så då skulle det kunna låta såhär;

" Jag köpte sex av en tjej på en laglig bordell i Tyskland. Hon var hel och ren och stället likaså, det kändes bra........ senare - "Jaha, hoppsan, hon var kidnappad av en traffickingliga och misshandlades dagligen om hon inte tog emot minst 10 kunder om dagen? Hoppsan!" "Jaha, hon får bara 100 kronor av de 1500 jag betalade- resten tar hennes hallick EFTER att han straffknullat henne för att hon inte sög av honom frivilligt". Jaja- det var värt risken, eller???

Och JO- det är KÖPARNAS fel eftersom köparna upprätthåller efterfrågan. Utan köpare- inga söndervåldtagna utsatta kvinnor och barn.,

ANSER du verkligen, om du tänker efter riiiiktigt noga nu- att ditt köp av hennes kropp är VIKTIGARE och går förs det faktum att hon KANSKE är utsatt för brott? Hur jävla egoistiskt, naivt och omänskligt är inte det?

Ja värden är hemsk, så är det ju med det mesta vi köper. Unilever som tillverkar massor av vardagliga saker i butikerna är ju anklagad för hemska villkor. Slavarbetare som tillverkat artiklarna under fruktansvärda villkor. Hur egoistiskt är inte det?

Kan tycka att personerna du nämner (Hallickar) borde straffas hårt. Inte som i Sverige, straffas milt och behandlas med silkesvantar.
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!