Ni gör mig så jävla äcklad!
Det är som överallt. Du får göra en bedömning och chansa om du tycker oddsen verkar rimliga för att allt är okej.
Likställer du köp av kropp med köp av stöldgods eller risken att leva med en mördare?! Hur gjorde du den kopplingen???
Chansa? Så då skulle det kunna låta såhär;
" Jag köpte sex av en tjej på en laglig bordell i Tyskland. Hon var hel och ren och stället likaså, det kändes bra........ senare - "Jaha, hoppsan, hon var kidnappad av en traffickingliga och misshandlades dagligen om hon inte tog emot minst 10 kunder om dagen? Hoppsan!" "Jaha, hon får bara 100 kronor av de 1500 jag betalade- resten tar hennes hallick EFTER att han straffknullat henne för att hon inte sög av honom frivilligt". Jaja- det var värt risken, eller???
Och JO- det är KÖPARNAS fel eftersom köparna upprätthåller efterfrågan. Utan köpare- inga söndervåldtagna utsatta kvinnor och barn.,
ANSER du verkligen, om du tänker efter riiiiktigt noga nu- att ditt köp av hennes kropp är VIKTIGARE och går förs det faktum att hon KANSKE är utsatt för brott? Hur jävla egoistiskt, naivt och omänskligt är inte det?