Inlägg från: Anonym (Usch) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Usch)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Blir så jävla äcklad jag med. Det som äcklar mig mest är män som på fullaste allvar tror att många kvinnor njuter av det. De som säger att de minsann hört att det finns kvinnor som säljer sig för att de tycker om det. Hur kan man ens gå på den skiten?! Att på riktigt tro att en fullt psykiskt frisk människa skulle sälja sig själv och njuta av att få fula äckliga mäns penisar inkörda i sig dag ut och dag in för pengar. Att inte ens tro på att det kan finnas självskadebeteende bakom, psykisk ohälsa eller tvång bakom är så jävla idiotiskt.. Jävla karlar. Fyfan!

• Anonym (Usch)
    klyban skrev 2018-06-28 07:12:33 följande:

Jag har aldrig gillat nått arbete jag gör/gjort, och det är jag rätt övertygad om att det är mer än jag som tycker så.

Just för arbete är ofta repetitivt.

Men det du nu gör här är projicering i vad du tycker, och tycker du det är äckligt så förslår jag att du skippar detta arbete.

Precis som jag aldrig skulle kunna jobba på äldreboende och torka de äldre efter de har gjort på sig.

Det är för äckligt för jag ska klara detta.

Men ändå har vi massor som klarar detta varje dag, så frågan är "Vem är du och berätta för andra vad de anser är okey", varför ska du projicera dina känslor på dom och sen ta beslut för dom?

Och sen det som blir viktigt, idag far dessa kvinnor rätt illa och vet inte vad du inbillar dig att det skulle göra det bättre för dessa kvinnor genom forcera detta under jorden och i händerna på kriminella nätverk.

Tycker du så illa om dessa kvinnor menar du, att dom kan ha detta?

Men även om man gör det lagligt, så är inte problem slut där.

Utan man måste säkerställa detta på annat sätt med, och att det blir ett frivilligt arbete och verkligen är det.

Men vill man dessa kvinnor illa, så finns inget bättre än att ha det olagligt faktiskt.

Om man nu inte är så naiv och inbillar sig det går få bort genom ha det olagligt.

För någonstans måste väl även du förstå det är omöjligt?

Så är det hat till dessa kvinnor som driver dig, eller är ditt hat för män så stort att lite kvinnor som far illa är inget och bry sig om längre?

Haha, hur fan kan du jämföra prostitution med att arbeta på ett äldreboende? Tänker inte ens förklara för dig vad skillnaden är, för det tycker man ju att du borde fatta själv.

Och hur får du det till att jag hatar kvinnorna som gör det? Jag LIDER med dem! Det är de vidriga dumkåta männen jag avskyr då de tror att kvinnor njuter av det. Ditt svar har ingenting med mitt inlägg att göra, så jag tror ärligt talat att du inte ens förstod min text.
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Eh!) skrev 2018-06-28 09:03:04 följande:

Många män, kanske de flesta, fattar inte hur det är som kvinna att ha sex med en man hon inte tänder på. Kvinnor måste också få "erektion" för att kunna ha sex nämligen. Kvinnans erektion är att slidan blir våt och mottaglig. Om den inte är det blir sexet obehagligt. På grund av fysionomin kan man ha sex med en ovillig kvinna, det går till exempel enkelt att våldta en kvinna, men kvinnan kommer att lida av det. Till detta kommer att det även psykiskt är obehagligt att ha sex med någon man inte är tänd på eller gillar. Kanske beror det på att honor måste vara selektiva när de ska välja vem de parar sig med, för att säkra bra avkomma.

Precis det jag menade.
  • Anonym (Usch)
    oanonym skrev 2018-06-28 15:02:50 följande:

Har kvinnor själv inget ansvar öht, eller finns det en skala? Allt från tvång till helt frivilligt, kan man säga?

Hade de kunnat välja så hade de nog valt ett annat yrke och liv ska du se.
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!