Inlägg från: Anonym (Klara) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Klara)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Jag tycker också det finns vissa likheter mellan våldtäkt o att köpa sex även om det inte är samma sak. I båda fallen struntar mannen i att det inte finns ett samspel, ingen ömsesidig önskan och lust att ha sex med varandra.

Jag skulle aldrig vilja vara ihop eller ens ligga med en man som har köpt sex även om det var en av dessa omtalade frivilliga sexsäljare. Just för att det visar mej att mannen kan ha sex fast han vet att hon fejkar, att bara hans njutning räcker och att samspelet inte är viktigt för honom.

• Anonym (Klara)

Anonym (anneli) skrev 2018-07-03 07:47:27 följande:[/quote-nick]Fast i en våldtäkt så överfaller han henne och tvingar henne medan när han köper en kvinna så får han betala rejält för ngt som kanske tar fem minuter.[/quote]

1 jag skrev att det fanns likheter men att det inte var samma sak.

2 du måste missat mycket i både mångårig och ny lagstiftning plus hela debatten om samtycke om du tror att all våldtäkt= överfall.

• Anonym (Klara)

oanonym skrev 2018-07-03 07:47:40 följande:[/quote-nick]Dock är det inte olagligt att ha frvilligt sex fastän du inte tänder på partnern.[/quote]

Det är iofs fortfarande olagligt att ta betalt även om säljaren är glad. Men jag bryr mej inte om lagligheten, jag skriver bara hur jag känner och det är inte olagligt att tappa attraktionen pga någons handlingar heller.

• Anonym (Klara)

Som sexköpande man vill man förstås hitta "lyckliga sexarbetare" att läsa om för att dels bortse från att det kan vara ett offer man själv köper. Och för att kunna intala sej själv att hon njuter på riktigt av ens fantastiska skills i sängen. Eller går igång på misshandel.

Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!