Ni gör mig så jävla äcklad!
De som försvarar prostitution är väl samma människor som tror att den prostituerade njuter av att ligga med kunder och får orgasm med dem
De som försvarar prostitution är väl samma människor som tror att den prostituerade njuter av att ligga med kunder och får orgasm med dem
Jag försvarar den prostituerade och vill de ska ha det bättre.
Men arbetar man ur en utopisk dröm som aldrig kommer ske, så vill man inte dessa kvinnor väl.
För alla har insett att lagen inte fungerat och skadar mesta dels kvinnor.
Gillar du att dessa kvinnor skadas?
Eller är det din Utopiska dröm som ska forceras på alla(men aldrig sker).
Jag försvarar den prostituerade och vill de ska ha det bättre.
Men arbetar man ur en utopisk dröm som aldrig kommer ske, så vill man inte dessa kvinnor väl.
För alla har insett att lagen inte fungerat och skadar mesta dels kvinnor.
Gillar du att dessa kvinnor skadas?
Eller är det din Utopiska dröm som ska forceras på alla(men aldrig sker).
Jag vet inte anledningarna till varför man köper sex.
Enda vi vet att detta sker, och att dessa kvinnor lider i händerna på kriminella nätverken och på flera plan.
Vi vet även att lagen inte fungerar.
Det finns bara en fråga som vi ska ställa oss, varför är inte dessa kvinnor(och män) värda samma rättigheter i samhället som alla andra arbetande?
Varför ska vi sparka ned på dessa kvinnor för, vad har dom gjort dig?
Vem du har förhållanden med är helt upp till dig, och hör knappast hemma i denna tråden och diskutera.
Och sen glömmer du alla kvinnor/män som slutar ha sex med sina män/kvinnor.
Förtäckt prostitution som Afrikaresor(en hel kvinnor där).
Mitt enda intresse är att dessa kvinnor ska få det bättre, och detta kan aldrig ske med kriminella nätverk vid rodret.
Och den stora utmaningen kommer den dagen man insett lagen är helt verkningslös.
Lagen är verkningslöst, jag ser hellre att färre kvinnor skadas av arbetet och ha det lagligt, än fler som skadas.
Som man sett så har annonserna ökat med över 2000%, och detta är bara den synliga delen.
Men en del har väldigt svårt för empati när det kommer till moral.
Då de inte förstår att de pratar om andra människor ens, och de bryr sig inte ens om de skadas(kanske de säger de inte vill detta, men det dom vill gör så detta sker.