Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Ni gör mig så jävla äcklad!

klyban skrev 2018-07-07 15:43:03 följande:
    Allt för göra det bättre för kvinnorna, och få bort kriminella nätverk?
    Självklart att visa på att det finns seriösa kunder som borgar för att dessa kvinnor på ett säkert sett kan sörja för en varaktig försörjning lär ju vara högsta prioritet. Ska det tillåtas legal sexförsäljning dessutom statligt sponsrad så är det av största vikt att köparna ges ett ansikte och kontrolleras och registreras så att de exempelvis inte är dömda sexförbrytare, bär på sjukdomar och kan betala för sig
  • Anonym (anonym)
    oanonym skrev 2018-07-07 19:00:59 följande:
    Gör systembolaget så?
    Kollar de brottsregistret på alla kunder?
    Självklart skulle de där kooperativa företagen som står under statlig kontroll använda registrering av kunderna likt landstingen inte minst för att kunna stoppa smittspridning och på köpt kunna stoppa sexförbrytare från att köpa sex dessutom skulle de funktionshindrade och alla ensamma snälla killar kunna få subventionerade sexköp. 
  • Anonym (anonym)
    oanonym skrev 2018-07-07 20:44:33 följande:
    Ska sexförbrytare inte få köpa sex? Ja , kanske jag håller med. Det beror på.
    Hur avgörs om någon är en ensam snäll kille? Varför ska de få rabatt?
    Jag handlar i stort sett aldrig alkohol, borde jag få rabatt?
    Det är ju de som ingen vill ha sex  frivilligt med som brukar propagera för att sexköp ska bli legalt, de som påstår att sexlösa män är en tickande bomb. De där ensamma snälla männen som är arga på kvinnor för att de inte vill ha sex med dem och dessutom inte vill unna dem att köpa sex av fattiga kvinnor
  • Anonym (anonym)
    Anonym (dumheterärdumheter) skrev 2018-07-07 21:54:23 följande:
    Jag antar att du kan backa upp ditt påstående med en trovärdig källa. Annars kan vi avfärda även detta påstående.
    En tredjedel av sexköparna är de där udda som inte lyckas med relationer, en tredjedel är sexmissbrukare och den sista tredjedelen är de som köper för att de kan. 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (en kille) skrev 2018-07-07 22:28:12 följande:
    Nej, det kan jag inte hålla med om. Snarare är det 75% helt vanliga män som köper sex. De kan vi förstås kalla för de som kan. Resterande 25% är alla möjliga sorter men även där är det mest sånna som kan, men har andra anledningar så att säga.

Det är förstås min personliga erfarenhet och hur det låter bland oss i nätverken men du har kanske andra belägg för dina siffror.
    Klart det inte är helt vanliga män som köper sex alla är de defekta på något sätt det är ju en liten udda minoritet som köper sex de vanliga männen behöver inte betala för sex 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (en kille) skrev 2018-07-07 22:52:19 följande:
    Det där är fördomar. Helt vanliga män köper sex och de som gör det behöver inte men gör det ändå av olika anledningar. De flesta som köper sex är familjefäder som lever svenssonliv.
    Klart det inte är normala fungerande män trots att de har barn är ju nämligen under 10% av alla som någon gång köper sex 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Eh!) skrev 2018-07-08 06:51:29 följande:
    Skulle ensamma eller funktionshindrade kvinnor också få subventionerade sexköp?
    De som talar om legalisering, kooperativa bordeller och statliga subventioner nämner aldrig att de vill hjälpa sexsäljande män att tryggt sälja sex 
  • Anonym (anonym)
    klyban skrev 2018-07-08 12:56:38 följande:

Lev du med den illusionen och tro du kan frågan.
    Och detta ändra faktiskt ingenting i frågan, inte ett jota.
    Då problemet för dessa kvinnor  är kriminella nätverk och det som tillhör dom.

Och vad som jag har lärt mig dig, är hur du vill undvika göra nått för kvinnorna, hur du vill undvika diskutera(man kan faktiskt undra varför du ens är här tom).

Allt du säger verkar gå ut att vi ska ha det som det är, som vi redan konstaterat inte fungerar.
    Men sen förkastar du allt, så hur ska du ha det?

Självfallet är det inte normala män som kan tänkas gå på bordell betala inträde ha sex äta lite mat och titta på sport-tv med andra män och sedan ha sex med ny kvinna. Män recenserar bordeller som om de vore nöjesland de betygsätter lokaler, utbudet av mat, utbudet av tv-kanaler, musiken, rummen och sexsäljarna. 
  • Anonym (anonym)
    oanonym skrev 2018-07-08 13:25:31 följande:
    Hur definierar du ordet normalt?
    Ja inte är det att ha sex i sexbås och relaxa och umgås med andra män på bordell.Skulle kvinnor ses som normala om de gick på bordell för kvinnor där de betalade inträde valde ut en av de nakna vältränade männen för en tur till rum därefter äta en trevlig sallad, ta ett glas champagne i loungen med andra kvinnor och vila lite inför nästa session.
  • Anonym (anonym)
    klyban skrev 2018-07-08 13:44:06 följande:

Men det är ju vad en bordell kan erbjuda, hur är det inte normalt menar du?
    Inser allt du säger kommer endast ur din moralpanik, och inte ett endaste minsta intresse för dessa kvinnor och få det bättre för dom.

Klart kvinnor ska få det bättre därför bör det inrättas kooperativa bordeller där kvinnor kan köpa sextjänster av män, finns ett stort behov för kvinnor att få tillgång till sex med normalviktiga muskulösa män med slät hud med tanke på hur svårt det är att hitta detta gratis med tanke på att 60% av männen i Sverige är överviktiga eller feta med mansbröst och bukfetma.
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!