Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Ni gör mig så jävla äcklad!

klyban skrev 2018-07-09 16:51:00 följande:
    Så du hade inga, så oväntat Solig
    Bara googla prostitution i Tyskland, Nederländerna, Schweiz, Österrike eller valfritt land så dyker siffrorna upp som säger att kring 80% av de prostituerade kommer från Rumänien, Nigeria, Bulgarien osv. dessutom sägs dessa 80% inte jobba med sexsäljande av fri vilja. Flertal länder har ju funderingar på att ändra sin lagstiftning just för att de prostituerade inte valt att sälja sex 
  • Anonym (anonym)
    Bjoer skrev 2018-07-09 14:53:17 följande:
    Fast det är här jag menar att man troligen måste göra ett undantag. Annars missar man den största poängen med att avkriminalisera prostitution - att göra det säkrare och bättre för de prostituerade. Isf. kan det lika gärna vara olagligt eller som det är nu.

Att säga att "vi ska inte ha det" kommer inte göra så att det blir så.
    Inte är de som vill göra undantag och låta fattiga kvinnor prostituera sig i Sverige intresserade av att hjälpa dessa kvinnor skulle de vilja hjälpa dessa skulle dessa män låta bli att köpa sex av dessa kvinnor som inte ens är säkra på vilket land de är i inte talar mer än några få sexrelaterade fraser på engelska
  • Anonym (anonym)
    Bjoer skrev 2018-07-10 09:04:46 följande:
    Varför antar du att de som vill hjälpa dem är de som köper sex?
    För att de vill att bordeller ska bli lagliga, alla undersökningar som gjorts med slumpmässigt valde personer har visat att svenska folket inte vill att sexköp ska legaliseras och att vi ska ha bordeller.
  • Anonym (anonym)
    klyban skrev 2018-07-10 14:19:54 följande:
    Och då säger det Svenska folket att kvinnorna kan ha sin skit och vi det Svenska folket kommer aldrig hjälpa dom.
    Även är detta en fråga där man svarar PK pga Bradley effekten, ett välkänt faktum.
    Svenska folket är inte intresserade av att ge de romska tiggarna möjlighet att försörja sig i Sverige så varför skulle svenska folket vara intresserad av att ge tiggarnas barn möjlighet att försörja sig som prostituerade på bordeller här  ilandet.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (66) skrev 2018-07-20 10:48:11 följande:
    Hur många är det? Och hur kan du i sånt fall veta det? Du gört många antaganden baserat på din egene bild av sexualitet som du sen antar att alla andra delar, och dom som inte gör det måste enligt dig vara offer.

Ex: Det finns kvinnor som tycker om att gå på klubb och ha sex med okända män helt utan känslor och dessutom utan betalning, är dessa kvinnor också offer tycker du?
    De som går på diverse klubbar är inte tvingade till detta för att försörja sig dessutom lär de inte likt prostituerade ha sex med mängder av okända män varje dag, vecka efter vecka...dessa som går till klubbar gör ju detta för att njuta och har bara sex så länge det ger njutning
  • Anonym (anonym)
    klyban skrev 2018-07-20 14:37:26 följande:

Jag är typ forcerad att gå till mitt arbete, men det är helt frivilligt ifrån min sida.

Jag tror sex som är problemet, och att man inbillar sig att hur just "jag" ser på sex är ett sätt som alla måste se på det.
    Men det som blir konstigt är när man försöker forcera detta på andra, då kvinnorna far illa av att vara under kriminellanätverks hantering.

Alltid varit fascinerad i hur vissa element i samhället vill kontrollera andra element.
    Speciellt vid offerslösa brott som prostitution kan vara och droger.
    Men istället skapar man en lag som gör kvinnor till offer för kriminellanätverk.
    Hur jävla tokigt är inte det Förvånad

Det är inte sex dock så används en kroppsdel hos den prostituerade för köparens sex, en kroppsdel som inte är byggd för att ha sex mängder av gånger varje dag dag efter dag vecka efter vecka. Finns ju ett skäl till att underlivet likt munhålan består av slemhinnor och inte av hud som tål nötning och att det finns en funktion som gör att det bildas smörjmedel vid upphetsning.
  • Anonym (anonym)
    klyban skrev 2018-07-20 14:49:37 följande:
    Är detta nått kriminella nätverk bryr sig om överhuvudtaget?

Och detta kan man göra till en sak i ett regelverk för detta arbete.
    Ingen bryr sig om detta om bordellägare och köpare skulle bry sig skulle det inte finnas säljare tillgängliga förutom den lilla minoritet säljare som säljer till några få utvalda kunder någon gång ibland. Självklart är ingen bordell intresserad av bara låta sexsäljare sälja sex några gånger i veckan
  • Anonym (anonym)
    klyban skrev 2018-07-20 17:07:20 följande:

Är det rätt?
    Om det är, vad betyder det?

Klart att majoriteten är vad som gäller vi ger speciella stöd till minoriteter som behöver pga. funktionsvariation, sjukdom, barn, gamla, arbetslösa, missbrukare. Sexköpare är väl knappast en grupp som behöver stöd för att kunna köpa sex
  • Anonym (anonym)
    klyban skrev 2018-07-20 17:25:23 följande:

Har aldrig berört köparen, utan att kvinnor far illa i dagens system och bör ändras.
    Detta går aldrig så länge det är olagligt.

Och varför skulle man ge stöd till en sexköpare?
    Den frågan är jag jätteintresserad av, då jag har inte en susning vad du tänker på där.

De statliga bordellerna lär ju vara till för sexköparna för det är ju knappast till för de romska prostituerade för hade det varit för att hjälpa fattiga människor skulle samhället tjäna på att betala de andra romerna för att städa vägrenar
  • Anonym (anonym)
    oanonym skrev 2018-07-20 17:54:58 följande:
    Avgör du vad som är sex för alla i världen?
    Hur många ggr får en kvinna ha sex enligt dig?
    De prostituerade anser inte att de har sex, sex har de med sina pojkvänner eller flickvänner. Sexköpare tror uppenbarligen att de prostituerade har sex antagligen för att de aldrig har provat sex med en kvinna som vill ha sex med dem
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!