Ni gör mig så jävla äcklad!
Jag känner många feminister. Ingen hatar män. Jag brukar inte kalla mig feminist och jag hatar inte heller män. Dock hatar jag våldtäktsmän och torskar.
Varför skulle du inte vilja vara med någon som tyckt sig vara tvungen att prostituera sig? Inte konstigt alls tycker jag. Dock lär sexlivet bli väldigt trevande i början. Däremot vill de flesta kvinnor inte ta i en torsk ens med tång eftersom de visat att de inte har nåt problem med att utnyttja kvinnor. Jag har fått veta dels av fd prostituerade och dels av människor som jobbar med prostituerade, att de hyser ett starkt förakt mot män. Många män föraktar ju (till skillnad från kvinnor) också prostituerade så det är väl till viss del ömsesidigt.
Om din flickvän/fru velat prostituera sig hade det varit OK? Hon kommer hem från jobbet och pratar om vilka kunder hon haft, hur arbetsdagen varit?
Nej, jag hade inte varit ok med att min fru hade velat prostituerat sig. Vi har inte diskuterat detta, men jag är ganska säker på att hon inte heller vill att jag prostituerar mig. Vad har detta med saken att göra? Jag skulle heller inte vara ok med att hon var otrogen utan att pengar bytte händer.