Ni gör mig så jävla äcklad!
I de länder där det finns lagliga bordeller har traffickingen ökat och inte som de troddes att inhemska prostituerade skulle sälja sex i en trygg miljö istället för att söka kunder i gatumiljö.
I de länder där det finns lagliga bordeller har traffickingen ökat och inte som de troddes att inhemska prostituerade skulle sälja sex i en trygg miljö istället för att söka kunder i gatumiljö.
Nu har vi genom rättegång angående Nigerianskorna som säljer sex fått veta att de skyfflas omkring i Europa för att sälja sex och är skuldsatta med sådär 400 000-600 000 kr till de som fått dem till Europa. Majoriteten av Nigerianskorna kommer från samma region har dessa skulder och tror på den kraft voodoo har vilket dessa utsatts för.
Det är fortfarande någon som tror på att dessa Nigerianskor finns i Sverige frivilligt för att sälja sex och tjäna pengar och hur många kunder måste de ha för att betala 500 000 kr till handlarna innan de går plus och tjänar något själva
Som sagt vad, du har ingen poäng genom ta upp argument som vi har.
Vi är(jag i alla fall), vi är emot tvång, men så tar du upp tvång som argument och ifrån Afrika.
Det är lite humor faktiskt.
Vet inte hur många ggr man ska gå igenom detta med tvång.
Personligen undrar jag varför jag ens läser om det jag vill ha bort.(inte för glömma, utan att det är redundant)
Och ta upp mer exempel är bara ett bevis för vad jag tror.
Men en del skapar ett vakuum, där bara ytterligheter får existera, där man hellre straffar alla än låter en enda få det bättre liv i sitt jobb val.
Och få bort tvånget är helt omöjligt om man låter kriminellanätverk stå för handeln.
Och få bort kriminellanätverk ifrån handeln, så är enda chansen att ha det lagligt och aktivt hjälpa yrkesgruppen till en säkrare arbetsplats.
Men detta vet vi en del är helt emot och försöka göra det bättre, då man sparkar hellre på dom.
Och allt detta är gjort av "godhet", tragik faktiskt,
Min slutsats för en del i gruppen som är emot prostitution, det är att de vill dessa kvinnor illa och medvetet också.
Jag är mest perplex att man anser sig ha rätten att bestämma över andra människor, det är det mest skrämmande av alla.
För vet vad som händer när folk inbillar sig de har den rätten, det slutar alltid med mer skador och mer elände.
Och det är för mig tvärtom mot att vara god och hjälpsam.
Verkar jag ointresserad att få bort kriminellanätverk?
Att ge oss exempel på laglig prostitution och att typ Hells angels sköter handeln.
Det måste väl vara rätt självförklarande att jag är emot detta?
Men är man inte ens villig och testa nått nytt, när detta visat sig inte fungera.
Så är det omöjligt och fundera på annat att detta inte är en fråga om att någon skulle ha det bra i sitt arbete, utan att en del har hybrisen och tror de äger människor.
Och då kommer genast frågan hur det är bättre, när det uppenbart inte är det.
Men förstår det bara handlar om moral och inget med förstånd och göra.
För hade man haft förstånd, så hade man även insett att alla är inte som en själv.
Men det får vi bevis i tråden om och om igen att det är bara ens egen syn på moral som får existera alla andras är fel och argument behövs inte, utan så är det bara.
Men vill man kvinnor ska fara illa, så föreslår jag samma väg man tagit, för det är uppenbart effektivt.
Vad är det för mening och diskutera, när du bara skiter i allt som jag säger?
Det är ju 100% uppenbart lagen som vi har är totalt värdelös och kvinnor skadas.
Men vill du heja på detta system, och då kan man undra varför du vill dessa kvinnor så illa.