EnAnonumius skrev 2018-06-27 22:04:30 följande:
Jag inleder med, om du skall svar mig igen så skall du läsa alla paragrafer och reflektera vad som verkligen står och inte sparka in redan öppna dörrar när du svar nästa gång.
Jag upprepar de TVÅ sista paragraferna från mitt inlägg #76:
Jag citera mig själv från inlägg #76:
Skall avsluta med att säga att i April i år så gjorde den tyska polisen ett tillslag i tolv tyska delstater när de upptäckten att det fanns en liga som idkade människosmuggling. De tyska delstatspoliserna, 1500 i antal, samarbetade med den tyska elitstyrkan GSG9.
Ser man och läser om att Nationella Insatsstyrkan samarbetar med polisen mot människosmuggling? Nepp har inte funnits ett ord om det i Svensk media, oavsett om det är gammelmedia eller den moderna median.
(slut citat)
Skall jag behöva citera inledningen också för att visa prov på hur du plockar russinen ur kakan och för att mer eller mindre ösa galla?
Kom tillbaka när du, reflekterat vad som står i de två sista styckarna, (och läs om de två första paragraferna med), och du känner att du inte har ett överhängande behov längre av att sparka in redan öppna dörrar som du gör här.
Jag visade direkt prov på medveten att det inte alls var guld och gröna skogar på bordellerna TROTS vad min bekanta, jag har det (återigen) TVIVELAKTIGA nöjer att träffat på skrev. Om du har något att vända dig emot den bekanta och vad han skrev så ta det med honom. Nej att jag förmedla det hör inte hit för du bör vara stor nog, fast du är "anonym" familjelivare att förstå skillnaden mellan budbäraren och budskapet.
Så om du har något att tillägga till mitt inlägg. Visa prov på att du har läst inlägget och reflektera på innehållet i stället för att bara rycka russinen ur kakan.
Som sagt..
När såg man artiklar om svenska Insats Styrkan i samband med polisen göra insatser mot människosmuggling?
Ja ja jag är väl medveten om att vi INTE har bordeller, men vi har människosmuggling här i landet också. Dock så har vår sexköpslag gjort det svårare att hitta människosmuggling och trafficking i detta land då vi har drivit prostitutionen under jorden. Till skillnad då från Tyskland och Nederländerna, där de prostituerade själva kan ringa och tipsa om det förekommer människosmuggling.
För att avsluta, för att komma till roten med problemen, som finns i samband med prostitutionen, är oftast de som är emot prostitutionen, då de vägra att ha en nyanserad debatt, och har allvarliga problem med att skilja på budbäraren från budskapet, även om de vill "ge sken" av att det kan göra det, tills man läser innehållet, och upptäcker att det är en skenmanöver.
Vi har mindre trafficking i Sverige än man har i de länder där det finns lagliga bordeller, men det kanske du visste?