Ni gör mig så jävla äcklad!
vem har bäst inblick i hur prostitutionen ser ut i praktiken, de själva eller ideologiskt färgade besservissers?
Borde man inte fråga dem vad de tycker behövs? Eller ska vi utgå ifrån ideologi istället?
Det var nog bara ett inlägg för släta över och rikta om fokusen ifrån att han sa det bara fanns hans sätt och se på sex.
Genom att berätta sin egna förträfflighet.

Det vore rätt sjukt faktiskt och om det stämmer.
Jag har aldrig sett någon med en sådan frenesi berättar sicken sexgud han var och hur bara hans sätt på sex är det enda rätta.
Till inte ens våga prata om det.
Väldigt märkligt.
Har aldrig fått några sexuella inviter på seriösare forum, men dessa skulle bara klickas bort som på alla andra ställen de kommer på.
det sker så ofta att man får klicka bort sexannonser och annat sexskräp, att det sker per automatik idag och reflekterar inte ens över det.
Dock en sak som oroat mig när man tittat på porr, det är hur den tecknade porren försöker lika verkligheten.
Där gigantiska kukar frustas in i kvinnorna med ENORM kraft, det kan inte ha en bra påverkan för unga människor som inte lärt sig vad sex är än.
Den som sett vad jag pratar om, de förstår!
En Utopisk dröm är mallen, nått som aldrig kommer ske.
Och hennes hat leder till kvinnor lider mer än vad som skulle vara nödvändigt.
Och allt handlar om oförberedda fittor som kommer slitas ut av kukarna och om vi slutar ha prostitution olagligt.
Och sen hela tiden ignorerar att idag är det kriminella nätverk som sköter detta, och detta är tydligen ett bättre alternativ än ha ett system som värnar för kvinnan från början till slut.
Finner detta extremt märkligt att vi ska offra kvinnor för en Utopisk åsikt som aldrig kan ske.
Det är rätt jobbigt och se hur ideologi hindrar de att göra det bästa som det går för de prostituerade.
Vet inte varför de är så extremt blockerade, jag inbilla mig att de ville dessa kvinnor väl.
Men allt som de säger och gör, är tvärtom.
Det är lätt och bli förvirrad och inbilla sig de vill kvinnornas bästa.
Och det tragiskt att detta är bara ett miniområde i hur man hellre väljer vägen som skadar, än den som ger minst skador.
Min filosofi är skapa så lite skada som möjligt, och inte hela tiden lämna över saker till kriminella nätverk.
Och är min idé verkligen skadlig för en annan, så inser jag snabbt att det är en dålig idé och söker nya.
Det är mitt sätt och utvecklas som människa, och hantera folk bara för att jag inte håller med.
Det är extremt tokigt, samma som extremhögern håller på med alternativ sex.
Själv tycker jag det är äckligt som faan med homosexualitet, men deras sexualitet är knappast min sak och döma eller göra livet surt för dom.
Så jag är på deras sida, även om sexet får mig och må illa.
Men personer som Eh!, det är bara en person som är viktig där och det är hon själv.
Ingen annan bryr hon sig om(och då inom ramen för denna diskussion GIVETVIS).
Är inte lika säker som dig, pratat med en hel del människor som är fast i sin åsikt och som inte går ändra åsikt på ens med de mest tydliga och klara argumenten.
Moral är galna saker och bygga lagar på.