• Anonym (Nyfiken Kille)

Försats, härligt eller...

Tjejer, vad tycker ni om försats? upphetsande eller bara jobbigt å "onödigt" att vi har det?
    Har ni varit med killar som inte haft nån alternativ haft mkt? hur mkt?

Killar, vad tycker ni, jobbigt?
    Har ni mkt eller lite?

Jag som frågar är snart 50, å det är som det är, försatsen finns där å inget som stör mig.
    Brukar kunna flöda rejält på mig, så det droppar ibland, speciellt om man är upphetsad under en längre tid.
    Nackdelen är ju att det kan bli ganska vått i kallingarna, men men, normal å bara å gilla läget.-)

• Svar på tråden Försats, härligt eller...
  • Anonym (H)

Jag har legat med 11 killar och endast 1 av dem har haft försats i kalsongerna innan vi ska ligga och han är faktiskt min sambo nu! Det är absolut inget som stör, men jag blev väldigt förvånad första gången då jag knappt visste att män kunde få så, haha! Förstår inte hur jag kunnat missa det.. Jag trodde han redan hade kommit och att vi inte kunde ha sex då, men icke!

Men jag ser det bara som en komplimang! Jag blir våt när jag blir kåt och det blir han med.

• Anonym (Eva)

Jag tycker mycket om försatsen. Jag har inte tänkt på det så mycket med tidigare män. Där det varit mera rakt pang på så att säga. Men med min nuvarande relation sedan 15 år uppmärksammade jag att han började smaka sött när han var riktigt kåt. Kopplade inte riktigt ihop det med smaken på ?satsen? som är betydligt beskare först. Så småningom om märkte jag hur det funkade och han visade hur jag kunde pressa fram vätskan genom att runka honom på ett speciellt sätt. Det överlägset mest upphetsande angående försatts. Är när jag lyckas hetsa upp honom utan att röra vi lemmen. Till den grad att det bildas en lång sträng av genomskinligt försatts från hans hårda lem. Det gör mig väldigt kåt att vetta att han är så tänd på mig.

• Anonym (Q35)
    Anonym (Eva) skrev 2018-06-27 14:35:18 följande:

Jag tycker mycket om försatsen. Jag har inte tänkt på det så mycket med tidigare män. Där det varit mera rakt pang på så att säga. Men med min nuvarande relation sedan 15 år uppmärksammade jag att han började smaka sött när han var riktigt kåt. Kopplade inte riktigt ihop det med smaken på ?satsen? som är betydligt beskare först. Så småningom om märkte jag hur det funkade och han visade hur jag kunde pressa fram vätskan genom att runka honom på ett speciellt sätt. Det överlägset mest upphetsande angående försatts. Är när jag lyckas hetsa upp honom utan att röra vi lemmen. Till den grad att det bildas en lång sträng av genomskinligt försatts från hans hårda lem. Det gör mig väldigt kåt att vetta att han är så tänd på mig.

Hur rinkar du honom för att få fram en försatts?
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Q35) skrev 2018-06-29 06:31:19 följande:

Hur rinkar du honom för att få fram en försatts?

Först och främst måste han vara riktigt riktigt kåt. Nästan så att han är på väg att komma. Sen försöker jag att ta honom närmare och närmare utlösning men slutar och smeker honom bara lite försiktigt när det käns som att är på gång. Låter honom lugna ner sig. Och sedan hetsar upp honom igen. Ett par gånger. När jag ser att det börjar glima blankt på ropen av ollonet eller om jag kan känna en sötaktig smak ned tungspetsen. Kan jag ?mjölka? kuken. Pressar ganska hårt mot undersidan av kuken och liksom pressar fram försatsen.

Men bästa sättet är att prova sig fram.

Jag är inte säker på att det fungerar på alla män. Min nuvarande är den första jag gjort det på.
  • Anonym (Q35)
    Anonym (Eva) skrev 2018-06-29 08:38:26 följande:

Först och främst måste han vara riktigt riktigt kåt. Nästan så att han är på väg att komma. Sen försöker jag att ta honom närmare och närmare utlösning men slutar och smeker honom bara lite försiktigt när det käns som att är på gång. Låter honom lugna ner sig. Och sedan hetsar upp honom igen. Ett par gånger. När jag ser att det börjar glima blankt på ropen av ollonet eller om jag kan känna en sötaktig smak ned tungspetsen. Kan jag ?mjölka? kuken. Pressar ganska hårt mot undersidan av kuken och liksom pressar fram försatsen.

Men bästa sättet är att prova sig fram.

Jag är inte säker på att det fungerar på alla män. Min nuvarande är den första jag gjort det på.

Tack. Jag ska ta med mig detta till helgen :)
  • Fritz08

Försattsen är vätska från prostatan.

Det är den som rinner när en man får prostatan masserad (mjölkad)

Vanligt spermasprut kommer när ollonet får sitt.

• Anonym (Härligt)

Jag tycker det är härligt att se att han njuter. Jag har inte reflekterat över vad som är mycket eller lite. Jag har ändå legat med rätt många killar och min erfarenhet är att det brukar komma en del.

Fast så är jag väldigt inne på långa förspel, mycket smek, oralt och överhuvudtaget dra ut på sexet länge. Har ju fattat av vissa trådar här på fl att många bara kör penetration direkt och då hinner det väl inte rinna till så mycket. Jag hade nog tyckt det vore konstigt om mannen var helt torr.

Det verkar sjukt konstigt att se tecken på njutning vid sex som något jobbigt???

• 68mange68
    Anonym (Härligt) skrev 2018-06-29 09:57:44 följande:

Jag tycker det är härligt att se att han njuter. Jag har inte reflekterat över vad som är mycket eller lite. Jag har ändå legat med rätt många killar och min erfarenhet är att det brukar komma en del.

Fast så är jag väldigt inne på långa förspel, mycket smek, oralt och överhuvudtaget dra ut på sexet länge. Har ju fattat av vissa trådar här på fl att många bara kör penetration direkt och då hinner det väl inte rinna till så mycket. Jag hade nog tyckt det vore konstigt om mannen var helt torr.

Det verkar sjukt konstigt att se tecken på njutning vid sex som något jobbigt???

Härlig inställning, nej njutning å upphetsning ska inte vara nått jobbigt.
    Kan komma en del dock, å vara rätt blött om man typ börjar förspelet redan på "stan"

Svar på tråden Försats, härligt eller...