• Yasi

Pre seed ? Conceive plus.

Är det nån som har testat pre-seed glidmedel och fungerade det bra? Jag testa för 3 dagar sedan med min man plussade ni med hjälp av de? Vi har också testat med conceive plus. Jag har lite ont i högra äggstocken ( har haft det i 4 dagar) och har läst lite om att det kan vara attt ägget försöker fästa sig eller befrukta :/ det här blir vårat 2a försök. Man vill ju bli gravid :( BIM 9/7

Tacksam för svar!

Pre seed / conceive plus
  • Svar på tråden Pre seed ? Conceive plus.
  • Jag är bara jag

Det befruktade ägget fäster i livmodern så värk i äggstocken tyder snarare på äl. Dessutom tar det minst 5 dar efter äl innan embryot fäster. Det känns inte alls.

• Anonym (K)
    Jag är bara jag skrev 2018-06-27 22:34:57 följande:

Det befruktade ägget fäster i livmodern så värk i äggstocken tyder snarare på äl. Dessutom tar det minst 5 dar efter äl innan embryot fäster. Det känns inte alls.

Precis!

Tidigast 5 dagar efter äl har ägget hunnit ner till livmodern och kan fästa. Det är inte symtom på graviditet du känner så tidigt.
  • Yasi

Okej.. jag hade min ägglossning i lördags. Vad kan det vara för värk då? Hmm.. har ont i högra äggstocken :/

• Anonym (K)
    Yasi skrev 2018-06-27 22:53:14 följande:

Okej.. jag hade min ägglossning i lördags. Vad kan det vara för värk då? Hmm.. har ont i högra äggstocken :/

Efterdyningar av ägglossningen. Det är vanligt att man känner av den vätska som rinner ut när äggblåsan spricker. Den irriterar vävnaden vid äggstocken och därför värker det.
  • Yasi
    Anonym (K) skrev 2018-06-27 23:22:33 följande:
    Efterdyningar av ägglossningen. Det är vanligt att man känner av den vätska som rinner ut när äggblåsan spricker. Den irriterar vävnaden vid äggstocken och därför värker det.
    Jaha, tack så mycket för hjälpen.
Svar på tråden Pre seed ? Conceive plus.