Inlägg från: Äppelskruttpaj |Visa alla inlägg
  • Äppelskruttpaj

Tyda ultraljud -hjälpas åt!

Jag vill också ha hjälp att tyda ultraljudsbild så om någon vill gissa könet på min bebis så blir jag glad. :)

• Äppelskruttpaj
    Charlizee skrev 2018-06-30 10:43:47 följande:

Vad är känslan? Har du barn sen innan? Jag tror alla ska få tjejer och jag ska få en till kille så gissar på en tjej

Jag har ingen känsla tyvärr. Jag har en flicka sedan innan och då hade jag ingen känsla heller.
  • Äppelskruttpaj
    Charlizee skrev 2018-06-30 11:18:18 följande:

Ville ni ta reda på kön eller ska det bli en överraskning?

Egentligen vill vi att det blir en överraskning, men jag är ändå så nyfiken så därför frågar jag här om någon ser. :)
  • Äppelskruttpaj
    Charlizee skrev 2018-06-30 12:30:20 följande:

Samma som här då... ena stunden känns det bara spännande och nästa stund nästan lite jobbigt att inte veta. Har börjat handla lite kläder och kan inte undvika att småsnegla på rosa kläder och volanger men får hålla mig till mest grått/beige/vitt i 15 veckor till... hur tänker ni andra? Köper ni blandat eller kör ni neutralt?

Ja precis så är det för mig också. Jag väntar dessutom 2 så blir extra nyfiken. Tyvärr så fick vi reda på hos barnmorskan att det är samma kön på dem så det förstörde spänningen en aning.

Vi har inte börjat handla något än, men när vi väl ska göra det kommer vi nog bara köpa neutralt.
  • Äppelskruttpaj
    Charlizee skrev 2018-06-30 15:16:55 följande:

Wow, grattis till tvillingar! Vad häftigt!

Sa jag skulle avvakta men har inte kunnat hålla mig, fick köpa en nästa ny vagn av min kompis så efter det har det blivit en hel del små inköp.

Tack så mycket! Det känns väldigt speciellt att ha två bebisar i magen. Du gissade på att den på ultraljudsbilden är en tjej?

Det är ju så kul att köpa grejer till bebisar så förstår att du inte kan hålla dig. Jag vill också köpa grejer, men har inte råd än utan får vänta tills efter semestern.
Svar på tråden Tyda ultraljud -hjälpas åt!