Tyda ultraljud -hjälpas åt!
Hej! Tänkte starta en tråd för oss som vill hjälpa varandra att tyda ultraljudsbilder. Vi har haft vårt RUL och mannen vill absolut inte veta så det återstår för mig att gissa... vad tror ni? En tjej eller kille?
Hej! Tänkte starta en tråd för oss som vill hjälpa varandra att tyda ultraljudsbilder. Vi har haft vårt RUL och mannen vill absolut inte veta så det återstår för mig att gissa... vad tror ni? En tjej eller kille?
Får känslan av att det är en pojke :)
Känner igen de där :) är också gravid igen men vet inte än vad jag väntar. Har en son sen tidigare så hoppas lite på en dotter nu. Men självklart spelar det ingen roll i slutändan!
Tiden för befruktning kan också vara en ?ledtråd?.. innan äl större chans för flicka, på äl större chans för pojke. Inget som är säkert men det verkar stämma in rätt bra på många!
Gissar flicka på ts bild :)
Jag vill också ha hjälp att tyda ultraljudsbild så om någon vill gissa könet på min bebis så blir jag glad. :)
Jag har ingen känsla tyvärr. Jag har en flicka sedan innan och då hade jag ingen känsla heller.
Egentligen vill vi att det blir en överraskning, men jag är ändå så nyfiken så därför frågar jag här om någon ser. :)
Vill nån gissa? Bf om ca 58 dagar och bilden från rul. Ingen aning om kön
Ja precis så är det för mig också. Jag väntar dessutom 2 så blir extra nyfiken. Tyvärr så fick vi reda på hos barnmorskan att det är samma kön på dem så det förstörde spänningen en aning.
Vi har inte börjat handla något än, men när vi väl ska göra det kommer vi nog bara köpa neutralt.
Det skumma är att magkänslan inte säger något har 3 pojkar och 1 tjej sen innan så vore ju roligt om det är en tjej till