• Anonym (hjälp mig)

    problem med sex

    okej så jag har ett problem... Jag klarar inte av att ha sex eller vad man ska säga... jag klarar knappt av att se min flickväns kön utan att jag kommer direkt,,, jag klarar av max 3 -5 juck och sen går det för mig... Hon har "slickat" och "sugit" av mig men jag måste verkligen kämpa för att inte spruta direkt när mina underkläder blir av tagna... jag vill verkligen att hon ska njuta, jag går ofta ner på henne och slickar henne osv och kommer direkt när jag ser hennes kön och sen vill hon göra det hela liksom. Och då kommer nästa problem, storleken osv... Den är stor som en halv tumme ungefär när den är färdig och känns inte direkt mycket för henne. Jag har testat att köpa en spray som ska fördröja osv för min del men enligt henne svider den och när det gör ont eller känns obehagligt så är det av listan direkt enligt mig,,, i sista änden vill jag bara ha tips och ider på hur jag ska lösa mitt problem så jag kan tillfredställa min flickvän... Trots allt så har vi varit tsm i över 4 år och jag väntade 3år innan jag gjorde det med henne (oskuld då)

    allt jag vill är att tillfredställa henne.

    sorry om det är stav/gramatik fel

  • Svar på tråden problem med sex
  • Meriall

    En halv tumme dvs typ 3 cm? Det är väldigt litet. Så pass att du nog bör få hjälp av sjukvården, du kanske har brist på något.

    Hur gammal är du?

    Ang att komma fort, kan ni inte börja om då när du kommit? Liksom bara fortsätta...?

  • Allfather

    Klassiskt tips är ju att dra en handtralla innan sexet så du inte är så känslig för stimulans.

    Vidare kan du ju tillfredsställa din partner med tunga, mun och fingrar så hon får vad hon behöver innan du skjuter av skottet.

    Storleken är ju lite svårare, uppsök en urolog och be han kolla på verktyget, finns hjälp att få även med storleksproblem.

    Det brukar dock innebära operation.

  • Anonym (hjälp mig)
    Meriall skrev 2018-06-29 03:42:34 följande:

    En halv tumme dvs typ 3 cm? Det är väldigt litet. Så pass att du nog bör få hjälp av sjukvården, du kanske har brist på något.

    Hur gammal är du?

    Ang att komma fort, kan ni inte börja om då när du kommit? Liksom bara fortsätta...?


    jag är 19... det är väll det som är det värsta enligt mig... men om jag fortsätter så känner hon den inte för det är då den blir stor som en halv tumme.
  • Anonym (hjälp mig)
    Allfather skrev 2018-06-29 07:11:56 följande:

    Klassiskt tips är ju att dra en handtralla innan sexet så du inte är så känslig för stimulans.

    Vidare kan du ju tillfredsställa din partner med tunga, mun och fingrar så hon får vad hon behöver innan du skjuter av skottet.

    Storleken är ju lite svårare, uppsök en urolog och be han kolla på verktyget, finns hjälp att få även med storleksproblem.

    Det brukar dock innebära operation.


    problemet med att dra en handtralla är att den blir så liten... den blir stor som en halv tumme ungefär när skotten är avbrända... stroleken är normal när jag har erektion så inga problem så sett men det är när det hela ska hända som jag bränner av skotten och knappt får in den pga att den blir stor som en halv tumme
  • Anonym (Jo)
    Allfather skrev 2018-06-29 07:11:56 följande:
    Klassiskt tips är ju att dra en handtralla innan sexet så du inte är så känslig för stimulans.

    Vidare kan du ju tillfredsställa din partner med tunga, mun och fingrar så hon får vad hon behöver innan du skjuter av skottet.

    Storleken är ju lite svårare, uppsök en urolog och be han kolla på verktyget, finns hjälp att få även med storleksproblem.
    Det brukar dock innebära operation.
    Håller med
Svar på tråden problem med sex