• MiraFlorin

    Tandläkarstudent söker deltagare till sommarforskarprojekt angående motivation för oral hälsa

    Hej! ?????? Hoppas ni har en underbar sommar!
    Jag håller på med ett sommarforskarprojekt (är i övrigt tandläkarstudent) där jag behöver fler deltagare som vill svara på en enkät angående motivation för munhygien. Enkäten besvaras vid ett tillfälle online och tar ca 10-15 minuter att genomföra. Ni som kan tänka er vara med, skicka gärna er mailadress till mig via mail mira.florin@outlook.com eller kommentera er mailadress
    Enkäten kommer skickas ut till alla deltagare inom två veckor. Om någon undrar något är det bara att fråga här eller via mail Glad 
    ????


    Tyvärr har jag inte någon kompensation att ge ut men jag kommer vara evigt tacksam!! ????


    Bästa hälsningar,

    Mira Florin

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-06-30 15:03
    Detta projekt är en del av KI Summer School in Medical Research och genomförs på institutionen för lärande, informatik, management och etik vid KI.
    Min studentmail är mira.florin@stud.ki.se. Det går självklart även bra att skriva till mig på den adressen.
  • Svar på tråden Tandläkarstudent söker deltagare till sommarforskarprojekt angående motivation för oral hälsa
  • Kjell2

    Då det cirkulerar en del bluffenkäter så ange en universitetesemail, universitet, institutionen, ämne för att ge någon form av trovärdighet.

  • MiraFlorin

    Hej!
    Okej, jag förstår, vad tråkigt. Tack för info, det kan jag absolut göra! Detta projekt är en del av KI Summer School in Medical Research och genomförs på institutionen för lärande, informatik, management och etik vid KI.
    Min studentmail är mira.florin@stud.ki.se 

Svar på tråden Tandläkarstudent söker deltagare till sommarforskarprojekt angående motivation för oral hälsa