• Anonym (dkd)

hjälp

Hej allihopa! kortfattat så har jag separerat med min sambo för cirka 2 månader sedan. efter många års förhållande... och det är oerhört jobbigt, i vissa perioder går det bättre en andra såklart. Just nu är jag i en period där jag känner mig oerhört ensam och saknar personen i fråga oerhört mycket.. känner mig som ensam i världen. Hur har ni som genomgått detta klarat av det ? Har ni något "tips" som hjälpte er ? Det här att umgås med familjen gör jag.. Men tomhets känslan kommer tillbaka när jag är själv.hatar det här..

• Svar på tråden hjälp
  • Lovehomerun

Känslan av ensamhet känner jag väl igen, separerade för drygt 3 månader sen

Saknar inte min fd sambo då hon svikit och sårat mig rejält, men känns givetvis ändå tomt

Jag saknar däremot en ärlig och trevlig tjej att längta till och som känner samma för mig, men det kommer nog när jag är mogen för det...

Försöker aktivera mig med löpning, cykling,, promenader, ta kontakt med vänner och bekanta och ge mig ut på olika aktiviteter när tillfälle finns ( även ensam )

Tar hand om mig själv, solar och kopplar av i det otroliga sommarvädret vi fått.

Ibland är det tungt som fan men det går faktiskt framåt, jag laddar mig för en bättre framtid

Har även anmält mig till en danskurs efter sommaren, blir en utmaning för både mig och dansläraren

Gör saker som gör dig gladare och piggare !

Lycka till

Svar på tråden hjälp