Penisöverdrag :3 <3
Finns det någon här som har erfarenhet med penisöverdrag och kan dela rekommendationer.
Själv köpte jag Crystal Clear överdrag som gav min stubb 20(21) cm i längd och 16(19) cm i omkrets.
Jag själv är väldigt medveten om vad som är skönt för mig och vill detsamma för min flickvän.
Efter 8 år tillsammans så köpte jag in lite nya leksaker. Vi har en Satisfyer pro sedan ett par år tillbaka och köpte v2.0 nu senast när jag gick loss lite på den vilda webben.
Jag vill hjälpa henne att utforska sig själv där nere och uppleva en högre klimax. Satisfyern hjälper till väldigt bra.
Jag tror genom att fylla ut henne så kommer hon att explodera mera, samma sak att kunna gå djupare i henne(utan att skada henne givetvis).
Har förövrigt en längd på 15 cm. Jag tror hon har ett par cm till och dessutom beroende på ställning och tryck så jämrar hon sig olika(på gott).
Märker speciellt när jag tar henne bakifrån och går djupt(gärna hårt när hon når upplösningstillstånd) och tar emot. Hjälper ju att gå djupare och slå på så skinkorna särar lite på sig. För en annan så eggar det en otroligt mycket.
Iaf...
Så igår så överraskade jag henne, hade helst velat vevat fram allt på en bra utekväll(hon blir väldigt kåt med lite alkohol och gott sällskap ^~^ vem blir inte det). Fast av ren nyfikenhet och att detta handlar mer om mig och min fantasi och vad jag vill mer än hennes behov så kände jag att jag behövde prata med henne, men som vanligt var jag uppspelt och kunde inte hålla mig och sa att jag hade köpt en som blev ett par leksaker, och så klar så flinade jag(mer som en smirk). För det är ju klart att jag blev alldeles varm om att prata om det, fantasin förstärktes i mitt huvud och jag kunde ju känna hur värmen spreds sig i min kropp och knopp.
Gav henne en ögonbindel till att börja med. Vi var lite trötta. Tog kanske en 45 minuter efter lite prat och mys som jag fick henne att komma till mig ner i sängen. Jo, jag var kåt. Hade ju köpt en hel del häftiga leksaker och ville höra henne jämra sig i vällust.
Komiskt hur man blir medgörlig och fantastisk på att flörta(mer charma) när man verkligen vill ha något.
Bra hångel som vanligt och det leder till hårdare och djupare kyssar med avbrott. Hon var redo och villig för ett par minuter sen, hon gillar det explosivt, vildt(egentligen mer än hur det brukar vara...). Jag var stenhård som vanligt(sex efter 8 år är inte lika vanligt och förekommande och tillfredsställa sig själv när man har en respektive fyller inte luckan längre inte med att dämpa känslan av någon annans vällust).
Jag brukar vara så smidigt och elegant när jag går på hårt. Viktigt att varje element och moment retsamt lägger en hög nivå, alltid.
Vet ju vad en älskar att älska bör få. Gärna mer än vad hen klarar av - mot nya höjder... Bröstkorgen är varm medans jag fumlar av hennes korta bomullsshorts och trosor. Slänger av kalsongerna och mig över henne, pressar upp topp och sport-BHn över brösten och låter högra handen sluta runt hennes hals och fingrarna runt baktill nacke. Mina läppar har rört sig över hennes bröst och vad jag älskar hennes bröstvårtor och hur hennes vänstra gård tar mot när läpparna mina jobbar sig uppåt. Alltmedan jag reser mig i takt med att följa mitt egna sinne som letar efter och lyssnar vad hon vill ha så ökar trycket mot hennes kropp.
Fumligt o extas så...
Fotboll strax.
I vilket fall som helst så berättar jag vad jag har köpt och överdraget åker på och det med glidmedel. Stor är den. Jag älskar den och känslan den medför. Önskar att jag kunde lägga upp en bild. Vågar nog inte och i ett familjeforum inte så lämpligt. Hur ska jag beskriva för er.
Ja, jag har nog snopp avundsjuka. Jag har själv haft sex med en annan och då var det som våra kön var som gjutna efter varandra. Hon var mindre än min nuvarande flickvän. Även då så knep hon lite men det var mer så att hon tillskillnad från min fantastiska flickvän kände sig själv och var lite som is och eld. Hon som jag älskar kontraster och det ut till sin spets i och utanför våra kön.
Jag har inga problem att komma med min flickvän men när man haft sinnessjukt(bra) sex så vill man ju gärna inte gå tillbaka.
Oraldelen är fantastisk även om jag tror det finns högre nivåer att nå. I vilket fall som helst så åkte överdraget på och hon blev beordrad på alla fyra och hade bindeln på sig.
Blev en liten paus. Sånt ogillar vi men så till penetration. Ja, kortfattat det gick inte. Var varsam och tydligen något som hon inte öppet pratat om så brukar hon få små sprickor när vi har sex. Jag tröstade henne med förvåning och sa att så ska det inte vara. Jag brukar alltid vara försiktig. Oftast hon som är otålig och trycker på när det väl gäller oftast så det gör ont för mig väldigt lite men inte så jag får något form utav sår eller dylikt även om det gjort lite ont på huvudet någon gång när hon gått ner för hårt från gränslat läge.
Vi testade även missionärställning och att hon skulle sätta sig men med de små sprickorna och glidmedel(vi brukar inte behöva men för överdraget skull så...)
Jag tror om hon är riktigt kåt och inte vardagsmys så kan det gå. Så frågan är hur man kan förhindra sprickor, kanske kondom med glid på först. Det handlar om att få henne så avslappnad som möjligt. Konstigt nog så hjälper alkohol och en riktigt lyckad utekväll. Det är komiskt det är tragkomiskt men det är komiskt.
Klart vi pratade i samband med att det inte gick. Jag tog inte illa upp vilket hon trodde och att hon skulle vara världens sämsta flickvän för att inte vara kreativ, vild, rolig i sängen. Jag sa att så var inte fallet. Hon har dålig upplevelse med tidigare pojkvänner, speciellt en som var sexmissbrukare och som tvingade henne till saker som skapat obehag. Tråkigt för en annan men förståeligt.
Handlar ju om så mycket mer för hennes del. Inget jag behöver gå in på nu.
Jag fick iaf mätta min egna fantasi även om det inte gick hela vägen. Det var spännande. Kan alltid köpa en mindre men fokuset kommer handla mer om andra saker så hon kan slappna av mer och få ännu mer sinnesfrid.
Kan berätta lite mer om vad för leksaker jag köpt om någon är nyfiken. Kan någon annan rekommendera någon leksak så dela gärna.
Jag är nyfiken på G punkt stav. Fast min flickvän har rakt ut sagt att dildosar i alla dess storlekar är inget att ha. Jag håller inte med men respekterar henne. Fast hon har aldrig varit inne på t ex en sida med leksaker eller aldrig utforskat sin Stina med leksaker än det som blivit mer eller mindre påtvingat av sitt ex som skapat sina (mentala ärr)