• Fluffer

Penisöverdrag :3 <3

Finns det någon här som har erfarenhet med penisöverdrag och kan dela rekommendationer.

Själv köpte jag Crystal Clear överdrag som gav min stubb 20(21) cm i längd och 16(19) cm i omkrets.

Jag själv är väldigt medveten om vad som är skönt för mig och vill detsamma för min flickvän.

Efter 8 år tillsammans så köpte jag in lite nya leksaker. Vi har en Satisfyer pro sedan ett par år tillbaka och köpte v2.0 nu senast när jag gick loss lite på den vilda webben.

Jag vill hjälpa henne att utforska sig själv där nere och uppleva en högre klimax. Satisfyern hjälper till väldigt bra.

Jag tror genom att fylla ut henne så kommer hon att explodera mera, samma sak att kunna gå djupare i henne(utan att skada henne givetvis).

Har förövrigt en längd på 15 cm. Jag tror hon har ett par cm till och dessutom beroende på ställning och tryck så jämrar hon sig olika(på gott).

Märker speciellt när jag tar henne bakifrån och går djupt(gärna hårt när hon når upplösningstillstånd) och tar emot. Hjälper ju att gå djupare och slå på så skinkorna särar lite på sig. För en annan så eggar det en otroligt mycket.

Iaf...

Så igår så överraskade jag henne, hade helst velat vevat fram allt på en bra utekväll(hon blir väldigt kåt med lite alkohol och gott sällskap ^~^ vem blir inte det). Fast av ren nyfikenhet och att detta handlar mer om mig och min fantasi och vad jag vill mer än hennes behov så kände jag att jag behövde prata med henne, men som vanligt var jag uppspelt och kunde inte hålla mig och sa att jag hade köpt en som blev ett par leksaker, och så klar så flinade jag(mer som en smirk). För det är ju klart att jag blev alldeles varm om att prata om det, fantasin förstärktes i mitt huvud och jag kunde ju känna hur värmen spreds sig i min kropp och knopp.

Gav henne en ögonbindel till att börja med. Vi var lite trötta. Tog kanske en 45 minuter efter lite prat och mys som jag fick henne att komma till mig ner i sängen. Jo, jag var kåt. Hade ju köpt en hel del häftiga leksaker och ville höra henne jämra sig i vällust.

Komiskt hur man blir medgörlig och fantastisk på att flörta(mer charma) när man verkligen vill ha något.

Bra hångel som vanligt och det leder till hårdare och djupare kyssar med avbrott. Hon var redo och villig för ett par minuter sen, hon gillar det explosivt, vildt(egentligen mer än hur det brukar vara...). Jag var stenhård som vanligt(sex efter 8 år är inte lika vanligt och förekommande och tillfredsställa sig själv när man har en respektive fyller inte luckan längre inte med att dämpa känslan av någon annans vällust).

Jag brukar vara så smidigt och elegant när jag går på hårt. Viktigt att varje element och moment retsamt lägger en hög nivå, alltid.

Vet ju vad en älskar att älska bör få. Gärna mer än vad hen klarar av - mot nya höjder... Bröstkorgen är varm medans jag fumlar av hennes korta bomullsshorts och trosor. Slänger av kalsongerna och mig över henne, pressar upp topp och sport-BHn över brösten och låter högra handen sluta runt hennes hals och fingrarna runt baktill nacke. Mina läppar har rört sig över hennes bröst och vad jag älskar hennes bröstvårtor och hur hennes vänstra gård tar mot när läpparna mina jobbar sig uppåt. Alltmedan jag reser mig i takt med att följa mitt egna sinne som letar efter och lyssnar vad hon vill ha så ökar trycket mot hennes kropp.

Fumligt o extas så...

Fotboll strax.

I vilket fall som helst så berättar jag vad jag har köpt och överdraget åker på och det med glidmedel. Stor är den. Jag älskar den och känslan den medför. Önskar att jag kunde lägga upp en bild. Vågar nog inte och i ett familjeforum inte så lämpligt. Hur ska jag beskriva för er.

Ja, jag har nog snopp avundsjuka. Jag har själv haft sex med en annan och då var det som våra kön var som gjutna efter varandra. Hon var mindre än min nuvarande flickvän. Även då så knep hon lite men det var mer så att hon tillskillnad från min fantastiska flickvän kände sig själv och var lite som is och eld. Hon som jag älskar kontraster och det ut till sin spets i och utanför våra kön.

Jag har inga problem att komma med min flickvän men när man haft sinnessjukt(bra) sex så vill man ju gärna inte gå tillbaka.

Oraldelen är fantastisk även om jag tror det finns högre nivåer att nå. I vilket fall som helst så åkte överdraget på och hon blev beordrad på alla fyra och hade bindeln på sig.

Blev en liten paus. Sånt ogillar vi men så till penetration. Ja, kortfattat det gick inte. Var varsam och tydligen något som hon inte öppet pratat om så brukar hon få små sprickor när vi har sex. Jag tröstade henne med förvåning och sa att så ska det inte vara. Jag brukar alltid vara försiktig. Oftast hon som är otålig och trycker på när det väl gäller oftast så det gör ont för mig väldigt lite men inte så jag får något form utav sår eller dylikt även om det gjort lite ont på huvudet någon gång när hon gått ner för hårt från gränslat läge.

Vi testade även missionärställning och att hon skulle sätta sig men med de små sprickorna och glidmedel(vi brukar inte behöva men för överdraget skull så...)

Jag tror om hon är riktigt kåt och inte vardagsmys så kan det gå. Så frågan är hur man kan förhindra sprickor, kanske kondom med glid på först. Det handlar om att få henne så avslappnad som möjligt. Konstigt nog så hjälper alkohol och en riktigt lyckad utekväll. Det är komiskt det är tragkomiskt men det är komiskt.

Klart vi pratade i samband med att det inte gick. Jag tog inte illa upp vilket hon trodde och att hon skulle vara världens sämsta flickvän för att inte vara kreativ, vild, rolig i sängen. Jag sa att så var inte fallet. Hon har dålig upplevelse med tidigare pojkvänner, speciellt en som var sexmissbrukare och som tvingade henne till saker som skapat obehag. Tråkigt för en annan men förståeligt.

Handlar ju om så mycket mer för hennes del. Inget jag behöver gå in på nu.

Jag fick iaf mätta min egna fantasi även om det inte gick hela vägen. Det var spännande. Kan alltid köpa en mindre men fokuset kommer handla mer om andra saker så hon kan slappna av mer och få ännu mer sinnesfrid.

Kan berätta lite mer om vad för leksaker jag köpt om någon är nyfiken. Kan någon annan rekommendera någon leksak så dela gärna.

Jag är nyfiken på G punkt stav. Fast min flickvän har rakt ut sagt att dildosar i alla dess storlekar är inget att ha. Jag håller inte med men respekterar henne. Fast hon har aldrig varit inne på t ex en sida med leksaker eller aldrig utforskat sin Stina med leksaker än det som blivit mer eller mindre påtvingat av sitt ex som skapat sina (mentala ärr)

• Svar på tråden Penisöverdrag :3 <3
  • Anonym (hur känns det)

Hur känns ett penisöverdrag för killen?

Är det skönt överhuvudtaget eller är det bara "skönt" för att man får kvinnan å njuta.

Tänker kondom, det tar ju bort en del känsla, hur ska det inte då bli med ett tjockt överdrag?

• Fluffer
    Anonym (hur känns det) skrev 2018-07-05 09:18:05 följande:

Hur känns ett penisöverdrag för killen?

Är det skönt överhuvudtaget eller är det bara "skönt" för att man får kvinnan å njuta.

Tänker kondom, det tar ju bort en del känsla, hur ska det inte då bli med ett tjockt överdrag?

Det finns överdrag med knottror eller annat som ger en njutning. Tror de finns överdrag där ollonet är ej skyddat likaså överdrag som är mindre i tjocklek runt kuk likt en kondom. Kom ihåg att ju tightare partnern är eller görs med sleeve så kommer även sleeven bli det då med med mer tryck. Ju mer glid i sleeven ju mer friktion. Så du styr lite som du vill ha det. Annars är det som du säger. Det handlar om hennes njutning mer och istället för att ta in en extra person i sovrummet så kan man utforska tillsammans. Det är ju av ren nyfikenhet både för tjejens upplevelse och så överraskad hur kul det var med något så stort mellan bena. Det känns bra konstigt nog. Fast det är ju bara ett substitut när hon vill bli fylld och tagen hårt och till sin bristningsgräns och det händer inte hela tiden om det inte är så från början, dessutom är jag inte oroad. Vill en tjej ha mer och får det så ger hon mer också(bör^^). Viktigaste att man får leva ut och ju längre vi lever ju mer utforskar vi.
  • Anonym (Stina)

Är absolut ingen hit. Tycker att redan en kondom tar bort känslan. Testade penisöverdrag tillsammans med en KK men det gav absolut inget, bättre med en dildo i så fall.

• Anonym (A)
    Anonym (Stina) skrev 2018-07-05 11:29:05 följande:
    Är absolut ingen hit. Tycker att redan en kondom tar bort känslan. Testade penisöverdrag tillsammans med en KK men det gav absolut inget, bättre med en dildo i så fall.
    Håller verkligen med
  • Anonym (Kinky_vi)

Många leksaker har testats genom åten och penisöverdrag är nog bland de sämsta.

• Fluffer
    Anonym (Stina) skrev 2018-07-05 11:29:05 följande:

Vi är olika. Fler jag träffat som ogillar dildos för då kommer partnern ännu längre ifrån och en hand blir upptagen och dildon i sig form, material är också en dealbreaker. Finns sleeves som värms upp och likt dildo har olika ytterhölje beroende på vad man gillar eller vad man vill komma åt eller lägga tryck eller stimulera någonstans. Sleeven för min del handlar om att anatomiskt matcha bättre, ingenting mer. Kör förövrigt med en vibrator till och från, vet ej om jag skrev det men en satisfyer pro v2. 0. Har även hals och handleds kit just för lättare dominans som går i hand, likt mask och en gag dock ej introducerat de sistnämnda i någon större utsträckning då det ej har varit läge för det. Tror dock en annan sleeve skulle vara bättre där ollonet är mer av samma storlek som skaftet. Har även köpt en mindre piska och vet att handen fungerar men för att reta och ge en annan känsla så tror jag att den kommer uppskattas när det är läge. Fast för mig handlar det lite om uthållighet också, speciellt när mottagaren vill ha det intensivt, hårt som eggar igång en och det går vilt till. Det är ju inget man väl stänga av för och köra så länge utan att njuta krävs för mig att stanna mellan varven eller upprepat sex men iom att sex inte är frekvent och onani tar dig bara så långt om du inte gör det med syftet att bli mer uthållig vilket jag inte gör så försöker man hitta något mitt i mellan. Vetskapen att prylarna finns här är eggande i sig och räcker. Handlar bara om att mottagaren är lika avslappnad och villig oavsett hur eller med vad man kan tänka sig eller vilja komplettera med.
  • Anonym (Stina)
    Fluffer skrev 2018-07-05 11:57:54 följande:

Vi är olika. Fler jag träffat som ogillar dildos för då kommer partnern ännu längre ifrån och en hand blir upptagen och dildon i sig form, material är också en dealbreaker. Finns sleeves som värms upp och likt dildo har olika ytterhölje beroende på vad man gillar eller vad man vill komma åt eller lägga tryck eller stimulera någonstans. Sleeven för min del handlar om att anatomiskt matcha bättre, ingenting mer. Kör förövrigt med en vibrator till och från, vet ej om jag skrev det men en satisfyer pro v2. 0. Har även hals och handleds kit just för lättare dominans som går i hand, likt mask och en gag dock ej introducerat de sistnämnda i någon större utsträckning då det ej har varit läge för det. Tror dock en annan sleeve skulle vara bättre där ollonet är mer av samma storlek som skaftet. Har även köpt en mindre piska och vet att handen fungerar men för att reta och ge en annan känsla så tror jag att den kommer uppskattas när det är läge. Fast för mig handlar det lite om uthållighet också, speciellt när mottagaren vill ha det intensivt, hårt som eggar igång en och det går vilt till. Det är ju inget man väl stänga av för och köra så länge utan att njuta krävs för mig att stanna mellan varven eller upprepat sex men iom att sex inte är frekvent och onani tar dig bara så långt om du inte gör det med syftet att bli mer uthållig vilket jag inte gör så försöker man hitta något mitt i mellan. Vetskapen att prylarna finns här är eggande i sig och räcker. Handlar bara om att mottagaren är lika avslappnad och villig oavsett hur eller med vad man kan tänka sig eller vilja komplettera med.

Ja som sagt väldigt olika. När jag knullar med en kille så vill jag känna killen i mig inte någon gummibit, uppvärmd eller ej. Vill jag känna något grövre så är fisting ett bra alternativ även om tjejer oftast är bättre på att fista än vad killar är.
  • Fluffer

Sedan är det för mkt shaming på killar för att va uthålliga och inte komma för tidigt än kvinnor som ska försöka komma lättare. Killar och porr så lär de sig sitt kön och utforska sig själva och ha det mot är ohälsosamt. Många killar blockerar när de har sex för att inte komma, likväl många är så porrskadade att de behöver va aggressiva(ta ut frustration) för att få komma till. Gäller att separera på vad som är vad men av det jag iakttagit så har jag ej märkt av detta. Har bara träffat en kvinna som kommit av penetration och komma har bara varit lite viktigt för en av de tjejer jag varit med. Handlar om bra sex, bra sex kan leda till orgasm. Fast för mig är orgasmen grädden på moset. Fast för vissa är det svårt att komma som kan vara stressrelaterat, depression, körtelproblem. Att komma löser ju ofta inte det riktiga problemet och jag kan tänka mig att många då väljer att avstå eller åsidosätter det som ej en nödvändighet. Kanske handlar om att vara närvarande och balanserad och är man inte det i sin fulla utsträckning så blir det inte aktuellt.

Eller?

• Anonym (Stina)
    Fluffer skrev 2018-07-05 12:16:12 följande:

Sedan är det för mkt shaming på killar för att va uthålliga och inte komma för tidigt än kvinnor som ska försöka komma lättare. Killar och porr så lär de sig sitt kön och utforska sig själva och ha det mot är ohälsosamt. Många killar blockerar när de har sex för att inte komma, likväl många är så porrskadade att de behöver va aggressiva(ta ut frustration) för att få komma till. Gäller att separera på vad som är vad men av det jag iakttagit så har jag ej märkt av detta. Har bara träffat en kvinna som kommit av penetration och komma har bara varit lite viktigt för en av de tjejer jag varit med. Handlar om bra sex, bra sex kan leda till orgasm. Fast för mig är orgasmen grädden på moset. Fast för vissa är det svårt att komma som kan vara stressrelaterat, depression, körtelproblem. Att komma löser ju ofta inte det riktiga problemet och jag kan tänka mig att många då väljer att avstå eller åsidosätter det som ej en nödvändighet. Kanske handlar om att vara närvarande och balanserad och är man inte det i sin fulla utsträckning så blir det inte aktuellt.

Eller?

???????? Vad har detta med penisöverdrag att göra.
  • Fluffer
    Anonym (Stina) skrev 2018-07-05 12:06:15 följande:

Ja som sagt väldigt olika. När jag knullar med en kille så vill jag känna killen i mig inte någon gummibit, uppvärmd eller ej. Vill jag känna något grövre så är fisting ett bra alternativ även om tjejer oftast är bättre på att fista än vad killar är.

Finmotorik är väl inget generellt killar sysslar med. Intressant men jag tror inte tjejen är upplagd för fisting. Min hand är väl i genomsnitt mindre men ändå så tror jag det skulle och är för främmande men har aldrig tänkt på det. Ja, jag vill ju känna henne också därav ingen kondom t ex. Fast här handlar det om något annat. Med en sleeve kan jag ändå ta på henne fritt och bakifrån få henne att böjja sig bakåt väl på knä, likväl på magen tvärtom, men tjejen är och gillar att vara lite undergiven och älskar händer, fingrar, naglar bett på rygg och hals. Än just enbart tanke på dildo som blockerar min kuk eller att ligga bredvid, självmant att hon ska hålla på med dildo är samma sak för med mig och onani, vill att någon annan gör det och onanera själv eller med ett komplement är inte samma sak eller fisting för min hand och mina fingrar och då inget annat. I mitt huvud blir ställningen obekväm och tjejen att inte va mer med över henne så känns det obekvämt. Hade hon varit för det så hade jag hjälpt henne utforskat men när två fingrar är max som det är så och köra just med målet av fisting så. Har dock funderat på G stav men dildo är i princip uteslutet. Fast jag vet ju att vissa kvällar eller stunder gäller inte de normala ^~^ därför jag fixat en liten sexlåda. I nödfall ^^

Mest som sagt är problemet med uthållighet för egen del men stängde av mycket förut sedan träffade jag en tjej som jag hade sjukt mycket sex med och träning plus detta så var sexet sjukt. Ha sex i ett par timmar där båda kom i omgångar. Nu så är det inte lika frekvent så då blir man extra känslig. Onani hjälper inte, sex mer frekvent gör däremot så är tjejen i obalans och då är det bara avvakta och tillgodose de övriga behoven med förhoppning att sexlusten återkommer när allt annat är i balans, men sen så verkar just behovet va olika i hur mycket man vill. Så inge tjatsex utan man får helt enkelt avvakta och visa kärlek och det är lättare sagt än gjort när snorren tror det är nå äventyrsbads liv hen lever i ^~^

Berätta gärna mer om fisting och hur det går till och varför just fisting för dig och tror du andra kan lära sig gilla det eller är det en sak man bara bär med sig? Vad är målet med det och hur känns det när en hel hand är i sig och ska den som fistar göra, hur ska handen vara formad etc?

Mvh
Svar på tråden Penisöverdrag :3 <3