Penisöverdrag :3 <3
Är absolut ingen hit. Tycker att redan en kondom tar bort känslan. Testade penisöverdrag tillsammans med en KK men det gav absolut inget, bättre med en dildo i så fall.
Är absolut ingen hit. Tycker att redan en kondom tar bort känslan. Testade penisöverdrag tillsammans med en KK men det gav absolut inget, bättre med en dildo i så fall.
Vi är olika. Fler jag träffat som ogillar dildos för då kommer partnern ännu längre ifrån och en hand blir upptagen och dildon i sig form, material är också en dealbreaker. Finns sleeves som värms upp och likt dildo har olika ytterhölje beroende på vad man gillar eller vad man vill komma åt eller lägga tryck eller stimulera någonstans. Sleeven för min del handlar om att anatomiskt matcha bättre, ingenting mer. Kör förövrigt med en vibrator till och från, vet ej om jag skrev det men en satisfyer pro v2. 0. Har även hals och handleds kit just för lättare dominans som går i hand, likt mask och en gag dock ej introducerat de sistnämnda i någon större utsträckning då det ej har varit läge för det. Tror dock en annan sleeve skulle vara bättre där ollonet är mer av samma storlek som skaftet. Har även köpt en mindre piska och vet att handen fungerar men för att reta och ge en annan känsla så tror jag att den kommer uppskattas när det är läge. Fast för mig handlar det lite om uthållighet också, speciellt när mottagaren vill ha det intensivt, hårt som eggar igång en och det går vilt till. Det är ju inget man väl stänga av för och köra så länge utan att njuta krävs för mig att stanna mellan varven eller upprepat sex men iom att sex inte är frekvent och onani tar dig bara så långt om du inte gör det med syftet att bli mer uthållig vilket jag inte gör så försöker man hitta något mitt i mellan. Vetskapen att prylarna finns här är eggande i sig och räcker. Handlar bara om att mottagaren är lika avslappnad och villig oavsett hur eller med vad man kan tänka sig eller vilja komplettera med.
Sedan är det för mkt shaming på killar för att va uthålliga och inte komma för tidigt än kvinnor som ska försöka komma lättare. Killar och porr så lär de sig sitt kön och utforska sig själva och ha det mot är ohälsosamt. Många killar blockerar när de har sex för att inte komma, likväl många är så porrskadade att de behöver va aggressiva(ta ut frustration) för att få komma till. Gäller att separera på vad som är vad men av det jag iakttagit så har jag ej märkt av detta. Har bara träffat en kvinna som kommit av penetration och komma har bara varit lite viktigt för en av de tjejer jag varit med. Handlar om bra sex, bra sex kan leda till orgasm. Fast för mig är orgasmen grädden på moset. Fast för vissa är det svårt att komma som kan vara stressrelaterat, depression, körtelproblem. Att komma löser ju ofta inte det riktiga problemet och jag kan tänka mig att många då väljer att avstå eller åsidosätter det som ej en nödvändighet. Kanske handlar om att vara närvarande och balanserad och är man inte det i sin fulla utsträckning så blir det inte aktuellt.
Eller?
Finmotorik är väl inget generellt killar sysslar med. Intressant men jag tror inte tjejen är upplagd för fisting. Min hand är väl i genomsnitt mindre men ändå så tror jag det skulle och är för främmande men har aldrig tänkt på det. Ja, jag vill ju känna henne också därav ingen kondom t ex. Fast här handlar det om något annat. Med en sleeve kan jag ändå ta på henne fritt och bakifrån få henne att böjja sig bakåt väl på knä, likväl på magen tvärtom, men tjejen är och gillar att vara lite undergiven och älskar händer, fingrar, naglar bett på rygg och hals. Än just enbart tanke på dildo som blockerar min kuk eller att ligga bredvid, självmant att hon ska hålla på med dildo är samma sak för med mig och onani, vill att någon annan gör det och onanera själv eller med ett komplement är inte samma sak eller fisting för min hand och mina fingrar och då inget annat. I mitt huvud blir ställningen obekväm och tjejen att inte va mer med över henne så känns det obekvämt. Hade hon varit för det så hade jag hjälpt henne utforskat men när två fingrar är max som det är så och köra just med målet av fisting så. Har dock funderat på G stav men dildo är i princip uteslutet. Fast jag vet ju att vissa kvällar eller stunder gäller inte de normala ^~^ därför jag fixat en liten sexlåda. I nödfall ^^
Mest som sagt är problemet med uthållighet för egen del men stängde av mycket förut sedan träffade jag en tjej som jag hade sjukt mycket sex med och träning plus detta så var sexet sjukt. Ha sex i ett par timmar där båda kom i omgångar. Nu så är det inte lika frekvent så då blir man extra känslig. Onani hjälper inte, sex mer frekvent gör däremot så är tjejen i obalans och då är det bara avvakta och tillgodose de övriga behoven med förhoppning att sexlusten återkommer när allt annat är i balans, men sen så verkar just behovet va olika i hur mycket man vill. Så inge tjatsex utan man får helt enkelt avvakta och visa kärlek och det är lättare sagt än gjort när snorren tror det är nå äventyrsbads liv hen lever i ^~^
Berätta gärna mer om fisting och hur det går till och varför just fisting för dig och tror du andra kan lära sig gilla det eller är det en sak man bara bär med sig? Vad är målet med det och hur känns det när en hel hand är i sig och ska den som fistar göra, hur ska handen vara formad etc?
Mvh
Ja och nej. Jag vet att hon njuter och njutit i 8 år. Det handlar om att testa gränserna som jag inköpt dessa leksaker som de är. Jo, men jag har inte riktigt hittat g punkten. Dessutom gillar hon att jag drar ner tempot och inte upp det. Hon är som mig, vi båda känner nyanserna och sakta när man går in ut, vid utgången är en favorit för henne.
I och med att sex inte är så ofta och jag vill inte komma direkt så blev ett överdrag en lösning och lite större och då inte enbart i längd. Märker när jag knullar skiten ur henne hur hon gapar efter mer och älskar att bli knullad hårt.
Vi får se, beställde nytt överdrag mindre i längd och omkrets. Nu ska totaltlängden bli 16+ och omkrets 15-16+
Jag kommer även känna mer med överdraget. Ska se vad jag kan göra med fingrarna, brukar föra in de i takt med när jag slickar och suger av henne. Problemet är när hon blir kåt är att hon vill ha mycket och intensivt, blivit problematiskt när vi inte har sex lika ofta. Jag skulle gärna ha sex varje morgon och kväll.