• Anonym (Woop)

Är i ett förhållande, men suktar efter andra

Jag är i världens bästa förhållande. Han ger mig allt och lite till i alla kategorier. Han är min bästavän och vi har alltid kul tillsammans. Han är helt enkelt min drömkille och han kommer bli pappan till mina barn. Jag älskar honom av hela mitt hjärta.

Nu till min fråga: Jag har sista tiden (2 veckorna) börjat fantisera om andra män, speciellt om några vakter jag känner efter de gånger man går ut på krogen. Jag blir så sjukt kåt och ?drömmer mig bort? med dom. De är lite äldre, vilket tänder mig rejält. Jag har alltid tänt på äldre män, jag är själv 22år. När jag tänker på dom så är det endast flört och kanske lite hångel som jag ser framför mig, ibland hårt sex. Men VARFÖR känner jag såhär när min pojkvän ger mig ALLT??? Det är så sjukt frustrerande, jag har aldrig känt såhär förut. Snälla hjälp mig med inputs.. Det är INTE att jag inte trivs med min nuvarande, han är som sagt allt.

Är detta normalt? Fantiserar personer om andra???? .

• Svar på tråden Är i ett förhållande, men suktar efter andra
  • Anonym (inget konstigt)

Inget konstigt alls med såna tankar och fantasier. Haft såna i alla mina förhållanden i olika perioder. Alla förhållanden svalnar efter ett tag när man lär känna varann och förälskelsen glider över i mer vardag och kärlek. Ibland blir det lite slentrian i sexlivet och man behöver uppgradera sig lite, kanske utmana varandra, överraska med något nytt, spännande. Prata om vilket sex man önskar, vad man fantiserar om osv. Fundera över om det är något du är missnöjd med, något du önskar att din kille skulle göra med dig/för dig osv? Kanske tar ni varandra lite för givna, tappat gnistan lite?

Så länge det finns kärlek och attraktion så kan man alltid förbättra sexlivet och hitta nya vägar.

• Anonym (Lax)

Det där är helt normalt. Händer många. Själv har jag alltid varit förälskad i andra, till och från, fantiserat om andra. Sån är jag Helt normalt.

• Anonym (Woop)

TUSENtack för era trevliga, förstående svar! Jag känner verkligen inte igen mig själv i detta och har ingen aning om det är normalt så nu känns det redan mer ?förlåtande?.

Jag har funderat på vad det är jag saknar mellan mig och min partner, vet inte alls vad det kan vara då vi har mycket och bra sex.. när jag ser honom får jag alltid fjärilar i magen och det pirrar lixom än idag..

Det enda jag vet just nu är att jag blir alltid såå nöjd när jag träffar vakterna, jag vet och de visar så tydligt att dom vill fortsätta med mig, och det tänder mig bra mkt. Dom brukar alltid ta mig runt midjan och jag blir bara så sjukt kåt när jag vet att dom är typ 20-25 år äldre än mig. Tror egentligen inte det är sex jag fantiserar om utan mer det faktum att dom verkligen vill ha mig och att jag bara suktar dom typ. Men det är ju också fel såklart... sett från mitt förhållande lixom.

Men hur ska jag ?mätta? mig själv? Alltså jag vet typ inte alls hur jag ska släcka dessa fantasier. Jag ser inte heller att jag saknar nånting från min partner.. så jag vet inte vad han och jag kan göra för att få bort detta? Ska jag leva såhär sugen på vakterna nu eller vad? Hahha... detta är så frustreraaaaaande.

• Anonym (Mims)

Klart att det är fullkomligt normalt att fantisera lite, det gör nog de flesta. Men det jag tycker låter lite oroväckande är att du låter vakterna hålla dig runt midjan och ta på dig? Det tycker jag verkligen inte är okej mot din partner. Jag skulle själv inte vilja att någon tog på min pojkvän utan min vetskap, så varför skulle någon få ta sådär på mig? Fundera lite i de banorna du med innan du låter det hända igen. Fantisera är okej, men fysisk kontakt är inte det, enligt MIG.

• Anonym (annat)

Hej TS, jag är kvinna och har ett förhållande med två män. Den första vet att jag inte lämnar honom för den andra och det tycks fungera alldeles utmärkt.

• Bondi
    Anonym (Woop) skrev 2018-07-03 00:02:55 följande:

Jag är i världens bästa förhållande. Han ger mig allt och lite till i alla kategorier. Han är min bästavän och vi har alltid kul tillsammans. Han är helt enkelt min drömkille och han kommer bli pappan till mina barn. Jag älskar honom av hela mitt hjärta.

Nu till min fråga: Jag har sista tiden (2 veckorna) börjat fantisera om andra män, speciellt om några vakter jag känner efter de gånger man går ut på krogen. Jag blir så sjukt kåt och ?drömmer mig bort? med dom. De är lite äldre, vilket tänder mig rejält. Jag har alltid tänt på äldre män, jag är själv 22år. När jag tänker på dom så är det endast flört och kanske lite hångel som jag ser framför mig, ibland hårt sex. Men VARFÖR känner jag såhär när min pojkvän ger mig ALLT??? Det är så sjukt frustrerande, jag har aldrig känt såhär förut. Snälla hjälp mig med inputs.. Det är INTE att jag inte trivs med min nuvarande, han är som sagt allt.

Är detta normalt? Fantiserar personer om andra???? .

Ja det gör dem...;) Bara normalt.
  • Anonym (A)
    Anonym (Lax) skrev 2018-07-03 00:23:47 följande:
    Det där är helt normalt. Händer många. Själv har jag alltid varit förälskad i andra, till och från, fantiserat om andra. Sån är jag smile1.gif Helt normalt.
    Ja, helt normalt.
  • Anonym (Same shit)

Jadu, då är vi två. Har försökt prata ihop mig med min flickvän men ingenting verkar funka. Känns så bittert att behöva ta itu med sina fantasier o drömmar bakom hennes rygg. Beslutsångest!

• Bondi
    Anonym (Same shit) skrev 2018-07-04 19:32:04 följande:

Jadu, då är vi två. Har försökt prata ihop mig med min flickvän men ingenting verkar funka. Känns så bittert att behöva ta itu med sina fantasier o drömmar bakom hennes rygg. Beslutsångest!

Hur lyckas du smyga bakom ryggen på henne då?
  • Anonym (S)

Ts, kanske oväntat svar men, Hur är relationen till din pappa?

Jag hade sett bakom din lust, vad är det för behov som du tillgodoser av tanken att de dör vakterna vill ha dig?

- Bekräftelse?

- Skydd?

Omsorg ?

Svar på tråden Är i ett förhållande, men suktar efter andra