• Anonym (Woop)

Är i ett förhållande, men suktar efter andra

Jag är i världens bästa förhållande. Han ger mig allt och lite till i alla kategorier. Han är min bästavän och vi har alltid kul tillsammans. Han är helt enkelt min drömkille och han kommer bli pappan till mina barn. Jag älskar honom av hela mitt hjärta.

Nu till min fråga: Jag har sista tiden (2 veckorna) börjat fantisera om andra män, speciellt om några vakter jag känner efter de gånger man går ut på krogen. Jag blir så sjukt kåt och ?drömmer mig bort? med dom. De är lite äldre, vilket tänder mig rejält. Jag har alltid tänt på äldre män, jag är själv 22år. När jag tänker på dom så är det endast flört och kanske lite hångel som jag ser framför mig, ibland hårt sex. Men VARFÖR känner jag såhär när min pojkvän ger mig ALLT??? Det är så sjukt frustrerande, jag har aldrig känt såhär förut. Snälla hjälp mig med inputs.. Det är INTE att jag inte trivs med min nuvarande, han är som sagt allt.

Är detta normalt? Fantiserar personer om andra???? .

• Svar på tråden Är i ett förhållande, men suktar efter andra
  • Anonym (Normalt)

Det behöver väl inte bero på din kille. Man kan inte vara kåt på endast en person hela livet ut, människan funkar inte så.. Man slutar inte känna attraktion till andra för att man älskar en person.

Ni kanske kan ta ut svängarna i ert sexliv dock och förverkliga några fantasier?

Kan verkligen relatera till det där med äldre män, speciellt i nån sån maktposition som vakt eller polis typ... Gud så tändande.. Det drömmer jag också om haha.

• Anonym (Same shit)
    Anonym (Normalt) skrev 2018-07-04 19:48:54 följande:

Det behöver väl inte bero på din kille. Man kan inte vara kåt på endast en person hela livet ut, människan funkar inte så.. Man slutar inte känna attraktion till andra för att man älskar en person.

Ni kanske kan ta ut svängarna i ert sexliv dock och förverkliga några fantasier?

Kan verkligen relatera till det där med äldre män, speciellt i nån sån maktposition som vakt eller polis typ... Gud så tändande.. Det drömmer jag också om haha.

Hur gör du i din situation som kvinna? Tar du itu med det? Eller vaknar du till om 10 år när du inte alls är attraktiv mer?
  • Anonym (Normalt)
    Anonym (Same shit) skrev 2018-07-04 19:55:23 följande:

Hur gör du i din situation som kvinna? Tar du itu med det? Eller vaknar du till om 10 år när du inte alls är attraktiv mer?

Vad menar du?
  • Anonym (Same shit)
    Anonym (Normalt) skrev 2018-07-04 20:30:49 följande:

Vad menar du?

Du nämnde om att du har haft fantasier om äldre män osv. Låter du bara fantasierna rinna iväg eller har det hänt in action?
  • Anonym (Normalt)

Det är väl inte det lättaste att förverkliga dem. Vet inte hur det skulle gå till faktiskt.

Har vart med äldre män, men inte för att de var äldre i de fallen, utan det bara blev så och inget jag tänkte på direkt.

• FörstaFrun

Du kanske har behovet av att vara polyamorös? Att du behöver flera partners som du håller dig till. Det är inget konstigt med det. Det är dessutom väldigt normalt att känna så som du, man blir ju inte blind plötsligt när man ser snygga män, bara för att man redan är i ett förhållande.  

• Anonym (M)

Inget konstigt. Jag har också alltid varit attraherad till främst äldre men, rent sexuellt. Men aldrig vart intresserad av någon riktig relation med äldre. Träffade min nuvarande sambon när jag var 21 år och blev tillsammans när jag var 22 år. Tänder fortfarande på äldre män som en fantasi, men tänder också på min sambo och vi har en fantastik relation sedan fyra år tillbaka som jag för min del tycker är alla gånger bättre än att få uppfylla fantasier om äldre män. Så därav inga problem att låta fantasierna få vara fantasier och vara kvar och må bra i min relation :) 

Skulle det däremot förändras för din del så får du kanske överväga om du ska vara kvar i relationen, men just nu låter det ju inte som några problem - helt okej att "sukta" efter andra så länge det är fantasier och inte går ut över relationen eller vare sig ditt eller hans mående i övrigt. 

• Anonym (M)
    Anonym (Woop) skrev 2018-07-03 00:02:55 följande:

Jag är i världens bästa förhållande. Han ger mig allt och lite till i alla kategorier. Han är min bästavän och vi har alltid kul tillsammans. Han är helt enkelt min drömkille och han kommer bli pappan till mina barn. Jag älskar honom av hela mitt hjärta.

Nu till min fråga: Jag har sista tiden (2 veckorna) börjat fantisera om andra män, speciellt om några vakter jag känner efter de gånger man går ut på krogen. Jag blir så sjukt kåt och ?drömmer mig bort? med dom. De är lite äldre, vilket tänder mig rejält. Jag har alltid tänt på äldre män, jag är själv 22år. När jag tänker på dom så är det endast flört och kanske lite hångel som jag ser framför mig, ibland hårt sex. Men VARFÖR känner jag såhär när min pojkvän ger mig ALLT??? Det är så sjukt frustrerande, jag har aldrig känt såhär förut. Snälla hjälp mig med inputs.. Det är INTE att jag inte trivs med min nuvarande, han är som sagt allt.

Är detta normalt? Fantiserar personer om andra???? .

P.S. med tanke på hur du beskriver dina fantasier; kanske du och din sambo kan införa det lite i ert sexliv? Jag och min sambo har mest dominanssex, där han är dominant och  jag undergiven, som kan vara precis hur hårt man vill, och vi har det senaste året även börjat med lite mer "ageplay" rollspel när vi har sex. Så på så sätt får jag delvis ändå leva ut mina fantasier om äldre män och hårt sex. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Same shit) skrev 2018-07-04 19:32:04 följande:

Jadu, då är vi två. Har försökt prata ihop mig med min flickvän men ingenting verkar funka. Känns så bittert att behöva ta itu med sina fantasier o drömmar bakom hennes rygg. Beslutsångest!

Eller så gör man slut istället om ens fantasier inte fungerar med ens partner och fantasierna är viktigare än relationen ni har. Inget fel med det, sex är viktigt och vill man totalt olika saker så kan det bästa vara att gå olika vägar. Men inte ett dugg synd om dig för att känns "bittert" att "behöva" ta itu med dina fantasier bakom hennes rygg eller att du har beslutsångest över det. För du behöver nämligen inte alls göra det. Absolut ingen som tvingar dig. Är man en skapligt schysst människa löser man inte det med att gå bakom ryggen på sin partner. 
    Tillåt mig skratta. Är du väldigt, väldigt ung eller oerfaren? För det brukar nämligen bara vara sådana som får för sig att kvinnor inte längre kan vara attraktiva när de blir äldre. Om 10 år är ts 22 år gammal, om du på riktigt tror att hon då "inte alls är attraktiv mer" så är du ofantligt naiv.
  • Anonym (M)
    Anonym (Same shit) skrev 2018-07-04 19:32:04 följande:

Jadu, då är vi två. Har försökt prata ihop mig med min flickvän men ingenting verkar funka. Känns så bittert att behöva ta itu med sina fantasier o drömmar bakom hennes rygg. Beslutsångest!

Eller så gör man slut istället om ens fantasier inte fungerar med ens partner och fantasierna är viktigare än relationen ni har. Inget fel med det, sex är viktigt och vill man totalt olika saker så kan det bästa vara att gå olika vägar. Men inte ett dugg synd om dig för att känns "bittert" att "behöva" ta itu med dina fantasier bakom hennes rygg eller att du har beslutsångest över det. För du behöver nämligen inte alls göra det. Absolut ingen som tvingar dig. Är man en skapligt schysst människa löser man inte det med att gå bakom ryggen på sin partner. 
    Tillåt mig skratta. Är du väldigt, väldigt ung eller oerfaren? För det brukar nämligen bara vara sådana som får för sig att kvinnor inte längre kan vara attraktiva när de blir äldre. Om 10 år är ts 22 år gammal, om du på riktigt tror att hon då "inte alls är attraktiv mer" så är du ofantligt naiv.
  • Anonym (Normalt)
    Anonym (M) skrev 2018-07-08 14:20:42 följande:

Eller så gör man slut istället om ens fantasier inte fungerar med ens partner och fantasierna är viktigare än relationen ni har. Inget fel med det, sex är viktigt och vill man totalt olika saker så kan det bästa vara att gå olika vägar. Men inte ett dugg synd om dig för att känns "bittert" att "behöva" ta itu med dina fantasier bakom hennes rygg eller att du har beslutsångest över det. För du behöver nämligen inte alls göra det. Absolut ingen som tvingar dig. Är man en skapligt schysst människa löser man inte det med att gå bakom ryggen på sin partner. Tillåt mig skratta. Är du väldigt, väldigt ung eller oerfaren? För det brukar nämligen bara vara sådana som får för sig att kvinnor inte längre kan vara attraktiva när de blir äldre. Om 10 år är ts 22 år gammal, om du på riktigt tror att hon då "inte alls är attraktiv mer" så är du ofantligt naiv.

Eller hur, tänkte det samma. Väldigt konstig sak att skriva. Nu var det dock mig han citerade och jag är inte 22, utan typ 10 år äldre.. men har inte märkt av att jag inte skulle va attraktiv för det! Och är inte det minsta rädd att jag inte skulle "alls vara attraktiv mer" bara för att man blir äldre!
  • Anonym (M)
    Anonym (Normalt) skrev 2018-07-08 15:24:47 följande:
    Eller hur, tänkte det samma. Väldigt konstig sak att skriva. Nu var det dock mig han citerade och jag är inte 22, utan typ 10 år äldre.. men har inte märkt av att jag inte skulle va attraktiv för det! Och är inte det minsta rädd att jag inte skulle "alls vara attraktiv mer" bara för att man blir äldre!
    Oavsett, inte som att kvinnor blir totalt oattraktiva helt plötsligt för att de åldras. Brukar vara unga och omogna män som tänker så. 
  • Anonym (Normalt)
    Anonym (M) skrev 2018-07-08 15:32:19 följande:

Oavsett, inte som att kvinnor blir totalt oattraktiva helt plötsligt för att de åldras. Brukar vara unga och omogna män som tänker så. 

Ja exakt.
Svar på tråden Är i ett förhållande, men suktar efter andra