BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Är på ÄL+4 eller +5 och idag kom en liten blödning utan någon större värk. Jag lider annars av extrem mensvärk och tydligen kände jag även av ÄL väldigt väl. Hoppas på att detta var en nidis då jag endast känner ytterst lite molvärk..
Det är nog inte ovanligt att det kommer blod mer än en dag. Här är en länk om nidblödning som jag tycker gav bra info: implantationspotting.net/how-long-does-implantation-bleeding-last/
Åh tack! :) ska absolut läsa! När har du tänkt att testa?
Jag har börjat få början på stegring på Äl idag så hoppar över till september istället. Grattis alla ni som plussat och lycka till ni som fortfarande väntar och känpar <3
Har bim på söndag. Och sen i måndags har jag haft världens skummaste flytningar, vita och liksom lite tjocka, har inte svamp då jag haft de innan och redan kollat de. Vad kan de bero på? Verkligen aldrig haft såhär innan så känns lite konstigt
Någon som har använts tento testa tidigt någon gång? Köpte dem på Ullared men hittar ingen info om de är bra eller dåliga.
Någon med erfarenhet?
Jag har BIM i helgen (söndag) så jag tror jag väntar tills dess. Vill inte slösa test i onödan (vilket jag gjort andra månader). Du då?
Jag har bim på måndag och hade inte tänkt testa förän på tisdag om mensen inte kommit, men nu ska jag på kräftskiva på lördag så tänker att jag får testa på morgonen där och se om det visar sig nått eller inte
Nu tyckte även sambon att blodådrorna på mina bröst blivit mycket tydligare, fortfarande ingen mens men som sagt, bim kan vara allt från i måndags tills på söndag så än vill jag inte testa igen..
Jag håller verkligen tummarna för oss alla!
Jag har också bim på måndag. Är så nervös. Jag kommer att testa imorgon med cb men det kan vara för tidigt. Så jobbigt att vänta.