New Dawn skrev 2018-07-13 13:23:31 följande:
Du skriver om din sexuella frustration, men nämner bara i förbifarten att din man mår dåligt. Ändå lägger du ingen vikt vid det utan föreslår testosteron.
Du berättar inget om på vilket sätt han mår dåligt, eller vad det beror på, eller om ni pratat om det. Som du uttrycker det här verkar du inte så bekymrad över att han mår dåligt, mer att du inte får sex. Hur ser er relation i övrigt ut?
Hur länge har ni varit tillsammans? Hur har sexlivet sett ut fram tills för tre månader sedan. Vad gillar han? Vad njuter han mest av? Vad tänder han på?
Du skriver att han gillar beröring, vilken typ av beröring?
fråga 1 med svar:. Min man mår dåligt pga depression. Det kommer och går. Ibland jobbrelaterat och ibland vet han inte varför.
Vi pratar om det men som de flesta män är han rätt tyst och säger inte något om det. Det leder tyvärr många gånger till bråk då jag vill ha svar och han tycker jag lägger mig i.
fråga 2 med svar: Vi har en fin relation. Samma intressen med mera. Men både olika och lika på många sätt.
fråga 3 med svar: vi har varit ett par i 14 år. Vårt sexliv var bra de första fem åren sedan ebbade det ut, från att ha sex ett par gånger i veckan till att ha sex varannan månad till att inte ha alls. Det känns som hans mående har ställt till lusten. Han njuter att vara med mig. Han tänder på att bli påkommen.
fråga 4 med svar: Beröring menas kramar och smekningar men helst inte på könet. Om jag dessutom bjuder in till en avsugning så backar han. Han tycker det är skönt men avstår helst.