• Äldre 7 Jul 17:05
    3325 visningar
    6 svar
    6
    3325

    Lider i värmen

    Är det bara jag som lider i värmen som är nu?

    Jag skulle så gärna vilja göra saker ute men drar mig för det då jag mår så dåligt i solen.

    Åker gärna till havet med barnen men de dagar vi inte gör det känns olidliga i 25-30 graders värme.

    Min minsta som är 5 år älskar att pyssla, måla och bygga lego men jag får bara dåligt samvete eftersom det är fint väder.

    Folk förväntar sig verkligen att man ska älska denna årstiden.

    Fler som känner som jag?

  • Svar på tråden Lider i värmen
  • Äldre 7 Jul 17:12
    #1

    Man behöver ju bara 15 min ute per dag för att få dvitamin...

    Har ni balkong/gård så kan ju barnen vara där om de vill men de behöver ju inte vara ute för att det är sommar om de inte vill.

  • Äldre 7 Jul 18:42
    #2

    Här har du en till! Jag mår riktigt dåligt av denna värmen. Får panik. Avskyr allt vad sol och värme heter. Jag är ingen sommarmänniska alls. Älskar hösten och vintern. Man förväntas älska sommaren och tycka att sol är fint väder. Jag tycker det är fint väder när det regnar. Då mår jag som bäst. Att det ska vara så svårt för folk att fatta att alla inte älskar värmen. Längtar efter att sommaren ska ta slut. 

  • Äldre 7 Jul 18:43
    #3

    Det har varit ,lite för mycket av det goda nu.

  • Äldre 7 Jul 18:47
    #4

    Jag blir trött och hängig av värmen.

  • Äldre 7 Jul 18:57
    #5

    Jag hatar också sommaren och värmen. Håller mig mest inomhus helst i källaren. Avskyr alla dessa insekter och ormar etc. 
    Jag älskar vintern med mycket snö och kyla...

  • Äldre 7 Jul 21:02
    #6
    Gizmo skrev 2018-07-07 18:57:12 följande:

    Jag hatar också sommaren och värmen. Håller mig mest inomhus helst i källaren. Avskyr alla dessa insekter och ormar etc. 
    Jag älskar vintern med mycket snö och kyla...


Svar på tråden Lider i värmen