Inlägg från: BlueOrchid |Visa alla inlägg
  • BlueOrchid

Bärsele till nyfödd

Är på jakt efter en bärsele till nyfödd.

- Ergobaby över babybjörn har jag förstått?

- Hur tidigt kan man börja använda dem?

- Har jag uppfattat det rätt att det är bättre att köpa en avsedd för nyfödda direkt än att hålla på med inlägg? Köper hellre en till senare när bebis vuxit ur om det är bättre?

- Finns det någon maxgräns hur länge en bebis får vara i?

Tar gärna emot fler tips också men är inte öppen för bärsjal utan endast bärsele.

• Svar på tråden Bärsele till nyfödd
  • BlueOrchid

Uppskattar svaret! Du har naturligtvis helt rätt när bebis är så liten. Finns det bärsjalar som är färdigknutna eller på något sätt har någon slags anordning? Såå fruktansvärt rädd att den ska gå upp och bebis ramla ???????? Det är väl en av de främsta anledningarna till varför jag är så osugen. Kanske helt obefogat ????????

• BlueOrchid
    BlueOrchid skrev 2018-07-10 13:57:19 följande:

Uppskattar svaret! Du har naturligtvis helt rätt när bebis är så liten. Finns det bärsjalar som är färdigknutna eller på något sätt har någon slags anordning? Såå fruktansvärt rädd att den ska gå upp och bebis ramla ???????? Det är väl en av de främsta anledningarna till varför jag är så osugen. Kanske helt obefogat ????????

Sorry, emojis verkar inte riktigt fungera som de ska, ha ha ;) därav alla frågetecken.
Svar på tråden Bärsele till nyfödd