Vad ska ni rösta på i valet 2018?
Jag kommer rösta på sd
Jag kommer rösta på sd
Jimmie Åkesson gick med i partiet när dem var öppet nazistiska och hade hakkors framme på sina torgmöten. En stor del av deras företrädare har spridit näthat på internet mot judar, svarta, invandrare, hbtq-personer. Det finns självklart företrädare för alla partier som har betett sig illa, men inget annat parti har samma problematik med att det är återkommande som SD har. Jag anser att SD ÄR NAZISTER och Åkesson är nästa Hitler liksom andra nazistiska partier runt om i Europa. Du har din åsikt, och jag har min, vi kan lämna det där.
Det går åt rätt håll iallafall. www.svt.se/nyheter/inrikes/alliansen-oppnar-for-sverigedemokraterna
Kommer nog inte att rösta på samma i riksdag, landsting och kommunalval.
Blir nog AFS i riksdagsvalet. Jag är universitetsutbildad i matematik statistik och ekonomi.
Eh va? Varför skulle jag orka ens
Kommer nog inte att rösta på samma i riksdag, landsting och kommunalval.
Blir nog AFS i riksdagsvalet. Jag är universitetsutbildad i matematik statistik och ekonomi.
Ja inte ska jag rösta på det här skitpartiet i alla fall.
www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/sd-kvinnan-ar-knappt-narvarande-i-riksdagen-far-fullt-arvode
Sverigedemokraterna vill kalla sig ett vårdparti och lovade i förra valrörelsen att begränsa vinsterna i välfärden. Nu har de ändrat sig - och det är undersköterskorna som får betala priset.
www.expressen.se/debatt/sa-sviker-vardpartiet-sd-underskoterskorna/
V eller S. Lärare.
Att världen är på väg mot mer höger är för mig skrämmande. Man har Trump i väst som känner att han kan kalla folk vad som helst, i mitt yrke en klassisk mobbare. I öst har vi Putin som inte drar sig för att göra vad han vill samt ändra samhällsklimatet för egen vinning (fake new here we come).
Till detta har vi nazister som bråkar och tycker att våld är ett bra sätt av visa vad man tycker.
Vi måste ha in mer människliga vindar i samhället.
SWO