Inlägg från: Anonym (solidaritet och värme) |Visa alla inlägg
  • Anonym (solidaritet och värme)

Vad ska ni rösta på i valet 2018?

Vänstern utan tvekan:)

Deprimerande att faschismen blivit norm på FL och i Sverige. Tror det är dax att  konvertera till islam och gå hem till de små trollen med kanelbullar och en kram;)

Akvc skrev 2018-07-10 19:42:37 följande:
    Jag har inget emot att människor har olika politiska åsikter men då syftar jag på vänster eller höger. Däremot SD har jag ett stort problem med för det är ett nazistiskt parti som strider mot alla mänskliga rättigheter som idag finns. Jag accepterar att människor har en annan syn på exempelvis ekonomisk politik eller skolan men de mest grundläggande värderingarna är en helt annan sak och därför kan jag aldrig acceptera SD eller partiets vidriga anhängare.
    Dvs snart hälften av alla svenskar. Skrämmande att vara en del av ett folk som inte har intellektuell förmåga eller ser klart.
    Akvc skrev 2018-07-10 19:49:46 följande:
    Jimmie Åkesson gick med i partiet när dem var öppet nazistiska och hade hakkors framme på sina torgmöten. En stor del av deras företrädare har spridit näthat på internet mot judar, svarta, invandrare, hbtq-personer. Det finns självklart företrädare för alla partier som har betett sig illa, men inget annat parti har samma problematik med att det är återkommande som SD har. Jag anser att SD ÄR NAZISTER och Åkesson är nästa Hitler liksom andra nazistiska partier runt om i Europa. Du har din åsikt, och jag har min, vi kan lämna det där.
    AMENSkål
Svar på tråden Vad ska ni rösta på i valet 2018?