Inlägg från: Nimzay |Visa alla inlägg
  • Nimzay

Vad ska ni rösta på i valet 2018?

Kommer antagligen rösta SD eller blankt.

Omkring 20 år, tjej. 

Studerar typ, hoppas jag i alla fall (dvs om jag inte blivit utkastad från utbildningen).

• Nimzay
    Akvc skrev 2018-07-11 11:42:26 följande:
    Ska fly från ett land där jag då saknar rättigheter. Vilket land jag flyr till är oklart men utanför Europa skulle jag tro. Förmodligen Kanada, dem har väldigt små problem där med nazister jämfört med i Europa.
    Kanada är jätteläskigt, de flesta länder är jätteläskiga, du skulle inte ha nååågon som helst stans att ta vägen I'm just telling you 
  • Nimzay
    KillBill skrev 2018-07-18 08:55:28 följande:
    Ja inte ska jag rösta på det här skitpartiet i alla fall.

www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/sd-kvinnan-ar-knappt-narvarande-i-riksdagen-far-fullt-arvode
    KillBill skrev 2018-07-18 09:16:38 följande:

Sverigedemokraterna vill kalla sig ett vårdparti och lovade i förra valrörelsen att begränsa vinsterna i välfärden. Nu har de ändrat sig - och det är undersköterskorna som får betala priset.

www.expressen.se/debatt/sa-sviker-vardpartiet-sd-underskoterskorna/

Jag bara undrar; är du sponsrad av något parti eller förening eller nåt sånt (eller kanske rentav självaste regeringen?) för att få folk att inte rösta på SD? Eller är du bara helt besatt?
  • Nimzay
    gladman skrev 2018-07-20 09:57:15 följande:

För mig blir det SD för andra ggn, men den där Kent Ekeroth kan dom ju helt och hållet lägga på soptippen, ut med packet ur partiet!! Egen företagare, familjefar, 44 år.

Nää, Kent Ekeroth är ju kung...HjärtaRynkar på näsan
  • Nimzay
    Gabbe76 skrev 2018-07-21 19:41:03 följande:
    Han är väl avpolletterad, men kanske ingen som bryr sig jättemycket?
    Antagligen nånting sånt, får uppfattningen att många tycker det är bra men jag tycker det är lite synd.
    Gabbe76 skrev 2018-07-21 19:41:03 följande:
    Rent politiskt tror jag ändå att han passar in rätt bra i SD.
    Kan hålla med där.
  • Nimzay
    Anonym (A.L) skrev 2018-09-08 08:09:41 följande:
    "Det är ganska tydligt att om vi vill ha en bra vård, en vändning, speciellt för våra svagaste, äldre och funktionshindrade, så bör vi släppa fram en alliansregering.  "

Fast va inte det lite väl motsägelsefullt? Alliansen vill ju göra det sämre för dessa grupper
    Sämre precis som S har gjort menar du? Finner för min del inget motsägelsefullt alls där, vill man värna om just dessa gruppers välbefinnande bör man snarare - vad man än gör, INTE rösta på S!!!
Svar på tråden Vad ska ni rösta på i valet 2018?