Inlägg från: Crash Man |Visa alla inlägg
  • Crash Man

Vad tycker ni om SD? är själv ganska kluven

Även jag som sverigedemokrat anser att partiet inte är rumsrent, dock är det främst på lokal nivå som stolpskotten finns. Av den anledningen har jag inte röstat på SD i kommunvalet, dock kommer jag göra det i år på grund av att det planeras ett moskébygge i min hemstad.

Jag röstar på SD av följande anledningar.

1. Det är det enda parti som motsätter sig invandringen till Sverige. Jag är i regel inte emot invandring, men när invandring sker av den skalan det gör utan att regeringen har några framtidsplaner hur invandrarna ska integreras är inte hållbart.

2. SD är det enda partiet som inser att islam är en motkultur. Islam är inte på något vis en fredlig eller accepterande religion. Enligt pew-researsch center uppskattas det till att ungefär 40% av världens muslimer stödjer sharialagar där stening av homosexuella och dödsstraff för de som lämnar islam. Detta är ett område där svenskar bör vakna upp.

3. SD är det enda partiet som vill lämna EU. även om EU har sina fördelar så ogillar jag den politiska utvecklingen som försigår inom EU. Vi bör göra som britterna och lämna skiten.

Svar på tråden Vad tycker ni om SD? är själv ganska kluven