Vad tycker ni om SD? är själv ganska kluven
familjefar12 skrev 2018-07-11 10:22:32 följande:
Vad tycker ni om SD? jag har själv börjat få upp ögonen för detta parti som i min mening inte längre präglas av rasism utan av en mer konservativ syn på samhället och politiken?
Jag funderar på¨att rösta på dom men är fortfarande osäker då kritiken mot dom är stark, vad tycker ni?
M och KD är också konservativa i sin grund men tackvare att de frångår de nationella/kulturella och vår religösa identitet så är dom de ända alternativet.
De som anklagar SD att vara rasister är dåligt pålästa historian är en sak men nutiden viktigare. De är som S skulle kritiseras vara rasister för de stödde nazismen under 1940 talet eller V för att vara kommunister och älska Stalin och Lenin pga 1970 talet.
SD är ett nationaltisk parti som värnar Sveriges intressen och vår identitet. Först vår kultur och vårt folk sen andra vilket är sunt. Skall vi vara en välmående folk och land måste vi ta tag i brottsligheten(gängkriminaliteten) integrera invandrarna som är här nu inte fler, minska sjukvårdsköerna, förbättra ålderdomshemmen och förbättra skolan mm. Vänstern vill aldrig höra vad Jimmie säger ?för 1 miljon svenska kronor kan du hjälpa en på plats i Sverige men för samma summa 40 personer i sitt hemland. De är mycket effektivare att hjälpa på plats men vänstern har någon naiv föreställning att vi ska vara räddare i alla lägen trots att vårt land brister i många avseende tex som i brottslighet, sjukvårdsköer, sjunkande resultat i skolan samt ungdomar mår överlag met och mer psykiskt dåligt.