Inlägg från: Anonym (Lisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lisa)

Min kk vill göra abort.

Ni ligger med varandra, men har inte diskuterat var ni står i denna fråga?

• Anonym (Lisa)

Ni ligger med varandra, men har inte diskuterat var ni står i denna fråga?

• Anonym (Lisa)
    kioskvältare skrev 2018-07-11 21:32:00 följande:
    Jo, han kan berätta hur han känner, att han faktiskt gärna vill ha barnet. Ingen som påstår annat än att kvinnan bestämmer men självklart måste mannen säga vad han tycker.
    Och ingen har sagt att han inte får göra det. Ändå skriver du som att någon har hävdat det.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Ledsen) skrev 2018-07-12 15:07:54 följande:

Sanningen är att detta bara var en trolltråd.

Jag har vart med om ett kk som blev gravid en gång och jag brydde mig inte ett skit.

Men, tjejer kan idag göra abort och jag tänkte för mig själv, hur skulle det se ut om killar var som brudar när det gäller barn. Och tjejen gör abort mot mannens vilja.

Det måste ju vara en hemsk upplevelse för denna man, tänk er själva tjejer, att ni är gravida, 1a 2a veckan.

Ni kollar stickan, wow jag är gravid. Ni blir jätteglada och vill behålla barnet.

Sedan tvingas ni göra en abort av detta "barn" emot eran vilja, för att mannen inte vill ha det.

Ni kan släppa argumentet det är ju min kropp, nu skiter vi i kroppen. Sanningen är att, fast det bara gått 2-3veckor på graviditeten, så känner ni er gravida, och ni vill ha barnet.

Tänk då att någon aborterar det emot eran vilja? HUR FAN HADE DET KÄNTS?

Ingen kan abortera ett barn mot kvinnans vilja. Det är kvinnan som bestämmer om hon vill föda barnet eller inte. En kvinna som inte vill göra abort, behöver inte göra något alls.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Ledsen) skrev 2018-07-13 16:46:42 följande:

Jag brydde mig inte ett skit av den enkla anledningen att hon var en kk jag inte brydde mig om utan enbart hade sex med.

Jag hade brytt mig lika lite om hon behöll det som om ifall hon gjorde abort. Då jag aldrig hörde av mig till henne när jag fick reda på det. Hennes kompis sändes min väg och berätta nyheten nämligen.

Jag hade ju kunnat blivit galen och hört av mig och sagt du måste göra abort. Men jag sket fullständigt i att hon var gravid, hennes kropp hon som är gravid vad hon vill göra är inte mitt problem.

Jag var ju trots allt inte gravid så mitt liv var som vanligt :D

Oj, du har verkligen fastnad i 12-års åldern...

Men det känns väl bra att veta att en lite parvel där ute kan vara din.
Svar på tråden Min kk vill göra abort.