Inlägg från: Anonym (Eva) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eva)

Min kk vill göra abort.

Anonym (Ledsen) skrev 2018-07-11 13:24:07 följande:

Jag vet inte om jag kan säga att vår relation bygger på enbart lust. Vi är trots allt två människor och vi är mer än bara lust.

När jag blev till hoppas jag inte att min mamma satt och tänkte på hur släkten på pappas sida var eller att hon gjorde ekonomiska kalkyler.

Utan att hon var glad för att jag fanns i henne.

så tänker jag med

Var ärlig med hur du känner, det är inte att pressa henne.
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Öh) skrev 2018-07-11 19:32:28 följande:

Eh, konstigt att hon vill göra abort om du inte ens bryr dig om henne utan bryr dig mer om ett foster du inte ens känner. Kanske tid att fundera på hur du beter dig mot henne?

Det är väl inte jättekonstigt. Konstigare hade väl varit om han inte hade några känslor och tankar. Ja, det är hennes kropp och hennes val men han har rätt att känna och önska något i detta. Har du berättat än ts?
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Öh) skrev 2018-07-11 19:32:28 följande:

Eh, konstigt att hon vill göra abort om du inte ens bryr dig om henne utan bryr dig mer om ett foster du inte ens känner. Kanske tid att fundera på hur du beter dig mot henne?

Det är väl inte jättekonstigt. Konstigare hade väl varit om han inte hade några känslor och tankar. Ja, det är hennes kropp och hennes val men han har rätt att känna och önska något i detta. Har du berättat än ts?
  • Anonym (Eva)
    baralillatant skrev 2018-07-12 11:44:33 följande:

1 Det finns inget barn

2 Tänker man inte efter före så är det bara att tugga o sig konsekvenserna.

Lägg av! Du kan se på det hur du vill men ts har rätt att känna hur han vill om detta. För honom är det början på hans barn. Det finns en genuppsättning klar. om man inte gör något är det kommer det ett specifikt barn om knappt nio månader. Det innebär givetvis inte att han ska sätta någon press på modern men det är för tusan inte fel att känna som han gör.
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Ledsen) skrev 2018-07-12 15:07:54 följande:

Sanningen är att detta bara var en trolltråd.

Jag har vart med om ett kk som blev gravid en gång och jag brydde mig inte ett skit.

Men, tjejer kan idag göra abort och jag tänkte för mig själv, hur skulle det se ut om killar var som brudar när det gäller barn. Och tjejen gör abort mot mannens vilja.

Det måste ju vara en hemsk upplevelse för denna man, tänk er själva tjejer, att ni är gravida, 1a 2a veckan.

Ni kollar stickan, wow jag är gravid. Ni blir jätteglada och vill behålla barnet.

Sedan tvingas ni göra en abort av detta "barn" emot eran vilja, för att mannen inte vill ha det.

Ni kan släppa argumentet det är ju min kropp, nu skiter vi i kroppen. Sanningen är att, fast det bara gått 2-3veckor på graviditeten, så känner ni er gravida, och ni vill ha barnet.

Tänk då att någon aborterar det emot eran vilja? HUR FAN HADE DET KÄNTS?

Härligt att du inte brydde sig ett skit....jag kände mycket sympati för dig i den här tråden , inte så mycket nu. Jag tänker att det är jättetufft för de män som vill behålla när kvinnan inte vill och jag har all sympati för dem. Tyvärr ser jag ingen möjlighet att ändra något då jag inte ser det som ett alternativ att tvinga en kvinna till graviditet. Det går liksom inte att skita i kvinnans kropp när det är där graviditeten pågår
Svar på tråden Min kk vill göra abort.