Inlägg från: Anonym (Snälla frun) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snälla frun)

Swingersklubb

Vi var på en klubb som hette par i bastu, dock nerlagd nu, ett par ggr. Där hade vi sex bredvid andra endast. Vi förvånades över den avspända stämningen. 
    Senare fick vi kontakt med ett par som tog med oss på en "riktig" parklubb. Vi hade riktigt kul och det blev fyrkant. Sedan dess är vi hooked.

• Anonym (Snälla frun)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2018-07-12 13:01:45 följande:
    Vi besökte bara par i bastu en gång. Vi kom nog lite för sent på kvällen då man släppte in singelkillar efter ett visst klockslag och då var det inte det mista kul där. Påminde starkt om Cityswingers i Köpenhamn. Säkert kul om man som tjej vill ha ett spontant GangBang men inte för normalt swing.
    Ja, det gällde att ha koll på klockan när man var där :D
  • Anonym (Snälla frun)

Alla är väldigt lyhörda. Som sagt så kan man vara intill ett annat par. Det kan då komma en invit i form av en hand som läggs på arm eller rygg t.ex. Är man intresserad kan man lägga sin hand på dem och sen blir smekningarna mer intima. Vill man inte kan man lyfta bort handen eller skaka på huvudet. 
    Det är det enda som behövs. 
    Folk som inte är lyhörda blir inte långvariga på klubbar. 
    Är det någon som uppför sig illa är det bara att informera klubb värde/värdinnan så löser de problemet.

• Anonym (Snälla frun)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2018-07-12 14:06:53 följande:
    Vill bara tilläga att jag aldrig under mina drygt 10 är som swinger aldrig haft något behov av att tillkalla någon klubbvärd. Tryggt och bra att veta att dom finns men som sagt har ännu aldrig vart i närheten av att behöva tillkalla någon hjälp.
    Vi har inte heller behövt, dock var det en gång ett par där de båda var överförfriskade, kvinnan slocknade i soffan och mannen var påflugen på andra par. Då var det ett par som fick nog och gick hem och påtalade det för värden. De fick avvika. 
    Poängen jag hade var att det är och alltid ska kännas som en trygg miljö att vistas i.
Svar på tråden Swingersklubb